Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@02:51:14 GMT

کمبود کپسول گاز نداریم

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۸۰۸۷

کمبود کپسول گاز نداریم

ایسنا/زنجان کارشناس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان گفت: هیچ‌گونه کمبودی در زمینه تامین کپسول گاز در روستاهای استان نداریم.

حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: موجودی در زمینه تامین کپسول گاز مورد نیاز اهالی تکمیل است و در صورتی که خانواده‌ای فاقد کپسول گاز مورد نیاز باشد، می‌تواند درخواست داده و کپسول گاز مورد نیاز خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ارتباط با کمیت روستاهای فاقد گاز شهری بیان کرد: تنها تعداد اندکی از روستاهای دورافتاده فاقد گاز شهری هستند و در حال حاضر می‌توان ادعا کرد که اکثریت قریب به اتفاق روستاهای زنجان به امکانات گاز شهری دسترسی دارند.

کارشناس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان در خصوص میزان تخصیص سهمیه گاز به استان زنجان، عنوان کرد: در حال حاضر میزان جذب در این زمینه بیشتر از سهمیه بوده و حتی می‌توان گفت که تعداد سهمیه‌های داده شده به خانوارها بیش از سنوات گذشته صورت گرفته است.

حسینی در زمینه سهمیه ماهیانه کپسول گاز کل استان زنجان، اظهار کرد: هیچ کمبود و کسری در زمینه تامین گاز روستاها وجود ندارد؛ به‌ گونه‌ای که در حال حاضر سهمیه کپسول کل استان ماهانه از ۴۰۰ تن بیشتر شده است. سال گذشته ۱۴۰۰ تن و در سال‌جاری ۱۹۰۰ تن جذب شده است.

وی در ارتباط با نحوه توزیع کپسول‌های گاز بین روستاها، افزود: توزیع گازها از طریق نمایندگی‌هایی صورت می‌گیرد که از قبل مشخص شده‌اند طبق نامه شورای اسلامی و دهیاری تشکیل پرونده صورت گرفته و می‌توانند هر ۳ تا ۴ روز توزیع را انجام دهند و از این طریق سامان‌دهی توزیع گاز صورت گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان کپسول گاز پخش فرآورده هاي نفتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان

قائم‌مقام کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان کاشان ضمن اشاره به بازرسی مستمر از نانوایی‌ها، گفت: سهمیه آرد به نانوایی‌های در محور گردشگری کاشان اختصاص می‌یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدرضا قاسمی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان کاشان، اظهار داشت: در سال‌ گذشته و با هوشمندسازی یارانه آرد سهمیه برخی از نانوایان به دلیل فنی و تراکنش‌های غیر متعارف با کاهش سهمیه مواجه شد.

وی با بیان اینکه در زمینه رفع مشکلات ایجاد شده در زمینه تامین نان اقدامات مقتضی صورت پذیرفت، ابراز داشت: در راستای تامین نان مورد نیاز شهروندان کاشانی سهمیه نانوایان در صورت رضایت مشتریان و کیفیت نان ترمیم می‌شود.

قائم‌مقام کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان کاشان در ادامه تصریح کرد: در یک ماه اخیر بیش از 70 مورد بازرسی به صورت مشترک از نانوایی‌های شهرستان کاشان صورت گرفته که طی آن با دو واحد نانوایی برخورد و به تعدادی تذکر داده شده است.

قاسمی در خصوص ایام گردشگری شهرستان کاشان نیز گفت: به واحدهای نانوایی در شهرها، روستاها و محورهای گردشگری در ایام گل و گلاب سهمیه ویژه تعلق می‌گیرد تا شهروندان و گردشگران با مشکل کمبود نان مواجه نشوند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه بازرسی از واحدهای نانوایی به صورت مستمر صورت می‌پذیرد، تاکید کرد: نانوایی‌ها باید بر اساس برنامه‌ریزی اعلامی پخت نان داشته و از هرگونه تعطیلی بدون هماهنگی و خودسرانه جلوگیری کنند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰ تن آرد تشویقی بین ۴۹۵ واحد خبازی
  • مشترکان برق مناطق سیل زده از موتور برق استفاده نکنند
  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • مردم برای تجویز دارو به عطاری‌ها اعتماد نکنند
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی