Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@10:58:53 GMT

AFC فدراسیون فوتبال ایران را جریمه کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۸۱۱۳

AFC فدراسیون فوتبال ایران را جریمه کرد

کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون ایران را به خاطر تخلف تماشاگران جریمه کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، آرای انضباطی جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا منتشر شده است و تیم ها و کشورهای مختلفی با جریمه و تنبیهات مالی AFC مواجه شده اند.

یکی از این آرا به میزبانی ایران در مرحله مقدماتی نوجوانان بر می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام AFC، ایران به دلیل تخلف تماشاگرانش و پرتاب بطری به داخل زمین در بازی با مالدیو، باید مبلغ ۳ هزار دلار جریمه پرداخت کند.

این اتفاق برای دومین بار رخ داده است و کنفدراسیون آسیا تاکید کرده در صورت تکرار، جریمه سنگین تری در انتظار ایران خواهد بود. این جریمه باید ظرف ۳۰ روز به AFC پرداخت شود.

رای دیگری که به ایران مرتبط است، جریمه «اسنالیوف آکتیلوف» بازیکن تیم فوتسال قرقیزستان است. دیدار تیم های فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله مقدماتی انتخابی جام ملت های آسیا در حالی برگزار شد که آتیلوف به خاطر حرکتی که در بازی با ایران انجام داد و جلوی گل واضح تیم کشورمان را گرفت، یک جریمه محروم و مبلغ هزار دلار جریمه شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 بندر ماهشهر عبدالحمید ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه فدراسیون فوتبال ایران تخلف تماشاگران انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 بندر ماهشهر عبدالحمید ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد



به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره تخلفات صورت‌گرفته در دیدار تیم شمس‌آذر قزوین و تراکتور تبریز را اعلام کرد.   مسابقه تیم‌های شمس‌آذر و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی از جمله استفاده از لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه صورت گرفت.   با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و این رای قطعی است.   همچنین با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس‌آذر قزوین به اجرا در خواهد آمد.   این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال تراکتور به پایان رسید. در حال حاضر تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و شمس‌آذر با ۳۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک