Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد محل میزبانی تیم شهرخودرو خراسان در چارچوب رقابت‌های پلی‌آف جام قهرمانان فوتبال آسیا از تیم‌های میهمان است.

به گزارش قدس آنلاین، محسن حیدری دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: همه موافقتنامه‌های لازم برای ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به عنوان محل میزبانی تیم فوتبال شهرخودرو از تیم‌های میهمان در چارچوب رقابت‌های پلی‌آف جام قهرمانان فوتبال آسیا اخذ و مورد تایید فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او به همکاری خوب آستان قدس رضوی برای بهره‌گیری از ورزشگاه امام رضا (ع) که متعلق به آن آستان است نیز اشاره کرد و ادامه داد: شهرخودرو خراسان روز یکم بهمن ماه آتی در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف برنده دیدار تیم‌های باشگاهی فوتبال نماینده کشورهای هند و بحرین خواهد رفت.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: تیم مشهدی شهر خودرو در صورت برتری در دیدار یک بهمن آتی، در دور بعدی دیدارها روز هشتم همان ماه به مصاف نماینده باشگاه‌های فوتبال قطر می‌رود.

او تصریح کرد: پیروزی شهر خودرو در همه این دیدارها سبب صعود این تیم از مرحله پلی‌آف جام قهرمانان فوتبال آسیا می‌شود تا در "گروه بی" رقابت‌ها با تیم‌های "الهلال عربستان، الاهلی امارات و پاختاکور ازبکستان" هم‌گروه شود.

حیدری افزود: مرحله گروهی لیگ فوتبال قهرمانان آسیا هم از روز ۲۱ بهمن ماه آتی آغاز خواهد شد.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: تیم شهر خودرو خراسان در "گروه بی" لیگ فوتبال قهرمانان آسیا قرار دارد که به گروه مرگ مشهور است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جام قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران تصاویر شهدای ارتش در قاب مفاخر سطح شهر

به گزارش هواشناسی خراسان رضوی، مرکز خراسان رضوی، معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: با توجه به اینکه در تقویم ملی ۲۱ فروردین تا ۳ اردیبهشت، به عنوان روز ملی ارتش نامگذاری شده است و همچنین با هدف زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصاویری از شهدای ارتش، در ۴۹ قاب شهری سطح شهر مشهد اکران شد.

یوسف اسماعیل زاده افزود: شهیدان جلال روحبخش، علی کمالی چهارمست، غلامرضا عابدی محمد قروتی آبکوه، جزو شهدای شاخصی هستند که تصاویرشان در کنار دیگر شهدا ارتش اکران شده است.

دیگر خبرها

  • تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد
  • بیمارستان امام رضا (ع) مشهد قطب درمانی شرق کشور در حوزه قلب
  • دو فوتبالیست خراسان رضوی در راه جام ملت‌های آسیا
  • حمایت ویژه بانک سپه از فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی
  • تاج: رشت باید میزبان مسابقات آسیایی باشد!
  • اکران تصاویر شهدای ارتش در قاب مفاخر سطح شهر