Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@22:50:36 GMT

اطفاء حریق در چهار راه استانبول

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۸۱۲۱

اطفاء حریق در چهار راه استانبول

خبرگزاری آریا- آتشی که ساعت 5 و 45 دقیقه صبح امروز چند باب مغازه به وسعت پانصد متر را دربر گرفته بود، دقایقی قبل اطفاء شد.
به گزارش آریا، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: بلافاصله بعد از اعلام حریق به سازمان 5 ایستگاه به محل اعزام و عملیات اطفاء آغاز شد.
وی گفت: محل آتش سوزی در ضلع شرقی ساختمان پلاسکو در طبقه دوم یک مجموعه تجاری روی داده بود که به محض ورود ماموران آتش نشانی سه نفر از کسانی که در طبقه دوم گیر افتاده بودند، خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملکی افزود: هم اکنون عملیات اطفاء حریق انجام شده و ماموران در حال لکه گیری هستند و خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسیده است.
کارگرانی که در این مجموعه حضور داشتند، گفتند: شرکت گاز حدود دو سال است این مجموعه را معطل گذاشته و از لوله کشی و گاز رسانی به این مجموعه تجاری خودداری می‌کند و ما مجبور شده ایم برای گرمایش از وسایل گرمایشی برقی استفاده کنیم که استفاده از این وسایل موجب شروع حریق در یکی از مغازه‌ها و سپس سرایت آن به دیگر مغازه‌ها شده است.
آتش سوزی وسیع در ضلع شرقی ساختمان سابق پلاسکو به وسعت پانصد متر و در چندین مغازه رخ داد که هم اکنون پنج ایستگاه آتش نشانی با تمامی امکانات در محل حضور دارند و در حال اطفای حریق هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اطفاء حریق چهار راه استانبول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سید جلال ملکی سخنگوی شهرداری در مورد این حادثه گفت: ساعت ۱۱:۱۳ امروز حادثه آتش سوزی در مجیدیه شمالی خیابان حسینی به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان چهار دقیقه آتش نشانان به محل حادثه رسیدند.

او افزود: در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه ۱۲ واحدی در یک واحد ۷۰ متری آتش سوزی رخ داد و بدلیل وجود مواد ضایعاتی، ظروف حاوی بنزین و حشره کش، همزمان با آتش سوزی چند انفجار کوچک بدلیل وجود این مواد در محل به وقوع پیوست.

سخنگوی آتش نشانی ادامه داد: همزمان با خاموش کردن آتش جسم بی جان یک مرد حدود ۶۰ ساله توسط آتش نشانان کشف شد که تحویل عوامل انتظامی شد و پس از دقایقی نیز آتش بطور کامل خاموش شد.

او علت این آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

کد خبر 845264 برچسب‌ها آتش‌ نشانی شهرداری تهران پایتخت

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد