Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس دبیر هفتمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج گفت: اختتامیه این دوسالانه ادبی پنج‌شنبه 28 آذرماه در جهرم بر گزار خواهد شد.

محمد بادپر پنج‌شنبه 21 آذر در جمع خبرنگاران گفت: اختتامیه دوسالانه داستان کوتاه نارنج با حضور داوران این دوره، چهره‌های شاخص ادبیات داستانی معاصر و تعدادی از مطرح‌ترین ناشران کشوری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاطرنشان کرد: علی‌رغم مشکلاتی که به لحاظ تامین اعتبار وجود داشت، با حمایت‌های نماینده مردم جهرم در مجلس و همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و فرماندار و اعضای شورای اسلامی و شهرداری جهرم، این برنامه در موعد مقرر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در مراسم اختتامیه ۷ نویسنده برتر از دید دوسالانه‌ی نارنج در حوزه‌ی داستان کوتاه معرفی خواهند شد، گفت: خوشبختانه با توجه به استقبال بسیار زیاد نویسندگان از این دوسالانه از تمام استان‌های کشور و ۱۵ کشور خارجی، معتقدیم از این ظرفیت به نفع شهرستان جهرم باید به نحو احسن استفاده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری دوسالانه داستان کوتاه نارنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اختتامیه پویش ملی خدا میگه ظهر چهارشنبه با حضور ۶۰۰ تن از دانش آموزان دختر به نمایندگی از چندین هزار مخاطب کشوری این رویداد قرآنی مهم در مجتمع فرهنگی امییرالمومنین برگزار شد.

پویش ملی خدا میگه در بستر طرح جامع زندگی با آیه‌ها در ایام ماه مبارک رمضان شکل گرفت و با استقبال بی نظیر نوجوانان بویژه دانش آموزان روبرو شد.

ایجاد گفتمان ارزش‌های قرآنی با بهره گیری از قرآن

در این مراسم حجت الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در خصوص اهداف این پویش اظهار کرد: در پویش رسانه‌ای خدا میگه تلاش شد گفتمان ارزش‌های قرآنی با بهره گیری از بزرگترین کتاب الهی در بین نوجوانان آن هم در قالبی نو و خلاقانه ایجاد شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: بیان آیات الهی از زبان نوجوانان پاک و معصوم، جامعه را نورانی و خانواده‌ها را در گرایش به معارف قرآنی ترغیب و تشویق می‌کند.

وی افزود: ارسال حدود ۵ هزار کلیپ قرآنی با تلاوت کلام الله مجید توسط نوجوانان در فضای مجازی نشان از علاقه و عشق جوانان و نوجوانان به کتاب و سنت الهی دارد اگر ما قالب‌های نوین رسانه را در ترویج فرهنگ دینی همراه با ایده‌های خلاقه به کار بگیریم بی تردید جوانان و نوجوانان عاشقانه فضاهای فرهنگی را مملو از جلوه‌های حضور خود خواهند کرد.

گفتنی است؛ پویش خدا میگه کاری از واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در جهت ترویج و آشنایی نوجوانان با قرآن در ماه مبارک رمضان برگزار و با تبلیغات گسترده این طرح در شبکه امید و شبکه پویا حدود ۵ هزار کلیپ به دبیرخانه پویش ارسال شد.

کد خبر 6081435

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره «تن پوش» در ورامین
  • روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۱ اردیبهشت
  • دوسالانه خوشنویسی شیراز برگزار می‌شود
  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • معرفی نامزدهای اولین دوره جایزه داستان کوتاه گارنت
  • نامزدهای جایزه داستان کوتاه گارنت معرفی شدند