Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@10:13:25 GMT

گل ریحان - نیروی زمینی؛ دربی کوچک پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۸۱۹۱

به گزارش خبرنگار ایلنا، گل ریحان هفته قبل در خانه علم و ادب با نتیجه ی یک-یک متوقف شد که همان یک امتیاز برای صدرنشینی این تیم و سبقت از نود ارومیه کافی بود، سبقتی که البته موقتی بوده و گل ریحان فعلا با یک بازی بیشتر نسبت به نود در صدر قرار گرفته است.

گل ریحان البرز در سه دیدار اخیر یک پیروزی، دو تساوی، پنج امتیاز، سه گل زده، دو گل خورده و یک کلین شیت به ثبت رسانده است و چه بسا اگر عملکرد بهتری می داشت، با افزایش فاصله با سایر مدعیان، اکنون نگرانی از بابت از دست رفتن صدر نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان محمد نصرتی در شانزده دیدار قبل خود هفت پیروزی و نه تساوی به دست آورده اند و در حالی که تنها تیم بدون باخت لیگ آزادگان می باشند، با سی امتیاز در صدر قرار گرفته اند.

نیروی زمینی هم هفته قبل موفق شد در یک دیدار حساس با حساب یک بر صفر فجرسپاسی را شکست دهد و ضمن کسب سه امتیازی ارزشمند، برای جدال فوق حساس برابر گل ریحان صدرنشین روحیه و انگیزه مناسبی داشته باشد.

نیروی زمینی در سه بازی اخیر دو پیروزی، یک شکست، شش امتیاز، سه گل زده، دو گل خورده و دو کلین شیت داشته و روی هم رفته عملکرد قابل قبولی داشته است.

شاگردان روانخواه در مجموع شانزده دیدار قبل خود به شش پیروزی، سه تساوی و هفت شکست رسیدند و اکنون با بیست و یک امتیاز جایگاه دهم را در اختیار دارند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بازی پایتخت رقابت های لیگ محمد نصرتی لیگ آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان به مرحله نیمه نهایی راه یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، بازی‌های سوم مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر آقایان ایران امروز شنبه ۲۵ فروردینماه با انجام ۴ دیدار برگزار شد.

در نخستین دیدار این مرحله، کاله مازندران میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود و با نتیجه ۱۰۵ بر ۸۰ به پیروزی رسید. در این بازیامیرحسین یازرلو با ۳۰ امتیاز، ۳ پاس گل، ۳ توپ ربایی و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن بود. با کسب نخستین پیروزی تیم کاله، سری ۲ بریک به سود تیم ذوب آهن شد.

در دیگر بازی این مرحله، مهرام تهران به مصاف تیم صنعت مس کرمان رفت و این دیدار را با نتیجه ۹۲ بر ۷۹ واگذار کرد. مهدی افخمیدر این دیدار با ۲۶ امتیاز، ۶ پاس گل، ۴ ریباند و کارایی ۲۳ بهترین بازیکن شد. سری این دیدار ۲ بر یک به نفع تیم مهرام است.

سومین دیدار تیم‌های پالایش نفت آبادان و طبیعت تهران در مرحله یک چهارم نهایی برگزار شد و پالایش نفت دومین پیروزی خود را بانتیجه ۸۵ بر ۸۲ به دست آورد. در این بازی حامد حدادی با ۱۸ امتیاز، ۲۰ ریباند، ۸ پاس گل و کارایی ۳۱ به عنوان بهترین بازیکن ایندیدار انتخاب شد. سری این دیدار ۲ بر یک به سود پالایش نفت آبادان شد.

شهرداری گرگان در این مرحله مقابل تیم لیموندیس شیراز به میدان رفت و سومین پیروزی خود را با نتیجه ۸۸ بر ۷۳ کسب کرد. ارسلانکاظمی در این دیدار با ۱۴ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن بود. شهرداری گرگان با کسب سه پیروزی پیاپی،به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه‌نهایی این دوره از رقابت‌ها صعود کرد.

کد خبر 6077005

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: رژیم صهیونیستی سست تر از خانه عنکبوت است
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • ترمز خیبر کشیده نشد!
  • دست نخورده باقی ماندن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در پی تساوی اینتر مقابل کالیاری
  • ساسولو ۳ - ۳ میلان/ فرار روسونری از شکست+ فیلم
  • یخچالی، ستاره گلادیاتورها در پیروزی سخت
  • گلزنی مهدی طارمی پس از چهار ماه برای پورتو
  • مهدی طارمی پس از چهار ماه گلزنی کرد/ پورتو از شکست فرار کرد
  • تورینو ۰ - ۰ یوونتوس/ تقسیم امتیازات در دربی دلاموله
  • شهرداری گرگان به مرحله نیمه نهایی راه یافت