Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-19@20:00:52 GMT

پدر و مادر رها شده در شهرضا پیدا شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۸۲۶۷

پدر و مادر رها شده در شهرضا پیدا شدند

رئیس اداره بهزیستی شهرضا گفت: نوزاد رها شده در شهرضا، در شیرخوارگاه نگهداری می‌شود تا مقام قضایی نظر خود را برای صلاحیت یا عدم صلاحیت پدر و مادر برای نگهداری نوزاد اعلام کند.

به گزارش شریان نیوز،سید علی موسوی با اشاره به رها شدن یک نوزاد شیرخوار در یکی از خیابان‌های شهرضا اظهار داشت: روز یکشنبه مردم متوجه رها شدن یک نوزاد شیرخوار که در داخل یک پتو پیچیده شده بود، در کنار یکی از خیابان‌های شهر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس اداره بهزیستی شهرضا با بیان این‌که با هماهنگی نیروی انتظامی و دستور دادستان این نوزاد همان روز توسط اداره بهزیستی تحویل شیرخوارگاه اصفهان شد، افزود: در همان روز پدر و مادر این نوزاد پیدا شدند و خواهان گرفتن نوزاد خود شدند.

وی بیان کرد: به دستور دادستان شهرضا پدر و مادر این نوزاد از نظر صلاحیت مورد بررسی قرار گرفتند که نتایج آن به دادستانی اعلام شد، نوزاد همچنان در شیرخوارگاه نگهداری می‌شود تا مقام قضایی نظر خود را برای صلاحیت یا عدم صلاحیت این پدر و مادر برای نگهداری نوزاد اعلام کند.
 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزادان منطقه ۲ تهران صاحب درخت شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار ناحیه۷ منطقه ۲ تهران گفت: پویش نفس‌های تازه شهر با غرس نهال بنام نوزادان متولد شده از دی ۱۴۰۲ در محلات شهرک قدس و ایوانک با شعار «هر نوزاد یک درخت» در بوستان کودک اجرا شد.

ساسان سعیدی افزود: این پویش با هماهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه برگزار می‌شود و به رسم مهربانی با تولد هر نوزاد درختی به زمین هدیه می‌شود.

وی گفت: اطلاع رسانی و شناسایی خانواده‌های گروه هدف، تهیه بانک اطلاعاتی نوزادان، اهداء هدیه به نوزادان از جمله اقدامات اجرایی در این پویش است.

دیگر خبرها

  • واژگونی ۴۰۵ در جاده شهرضا - دهاقان ۶ مصدوم داشت
  • علم الهدی ریشه بالا رفتن سن ازدواج را پیدا کرد
  • عطرافشانی گلزار شهدای گرگان به مناسبت روز ارتش
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • زخمی شدن نوزاد ۲۰ روزه در غزه
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد/ کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بیش از ۶۰۰ خانواده متقاضی فرزند خواندگی هستند
  • نوزادان منطقه ۲ تهران صاحب درخت شدند