Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@00:52:55 GMT

کشف 15 راس احشام قاچاق در تویسرکان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۸۳۴۴

کشف 15 راس احشام قاچاق در تویسرکان

فرمانده انتظامی تویسرکان از کشف 15 راس احشام قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

محمد معصومی امروز در گفت‌وگو با فارس در تویسرکان از کشف ۱۵ راس گوسفند قاچاق به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق هنگام کنترل خودروهای عبوری محور تویسرکان به کنگاور به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در بازرسی انجام شده خودرو حامل ۱۵ راس گوسفند قاچاق و فاقد هر گونه مجوز قانونی بوده که خودرو توقیف دو نفر دستگیر شدند افزود: افراد دستگیر شده که قصد انتقال غیر قانونی و بدون مجوز این احشام را داشتند، غیر بومی بودند.

فرمانده انتظامی تویسرکان ارزش ریالی برآورد شده طبق نظر کارشناسان برای این محموله را بیش از ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

وی با بیان اینکه قاچاق احشام در شرایط کنونی اقتصاد سبب نابسامانی در قیمت‌ها و جابجایی بدون مجوز بهداشتی آن سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازد، از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را مرکز فوریت‌های پلیس را اطلاع دهند.

معصومی در ادامه با اشاره به کشف ۴۳۸ گرم انواع مواد مخدر در تویسرکان با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی افزود: انواع مواد مخدر کشف شده شامل ۲۴۶ گرم هروئین، ۲۴ گرم شیشه و ۱۶۸ گرم تریاک، شیره و سوخته تریاک می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد هشت نفر از معتادان پر خطر نیز جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند خاطرنشان کرد: همچنین ماموران با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در برخورد با وسایط نقلیه متخلف موفق به توقیف ۴۰ دستگاه خودرو سواری و ۸۶ دستگاه موتورسیکلت شدند.

انتهای پیام/89010

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی تویسرکان معصومی قاچاق مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳ تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی با بیان اینکه ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه خودرو باری نیسان مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، گفت: در بازرسی از این خودرو، ۶۰ کیسه ۵۰ کیلویی کود شیمیایی قاچاق کشف شد. 
وی از معرفی متهم ۵۰ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش تقریبی کود‌های قاچاق را ۳۷۵ میلیون ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچی پوشاک در رودبار
  • شناسایی ۳ تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو کلید خورد؟
  • قیمت جدید 4 عضو خانواده پژو پارس اعلام شد (+سند)
  • قیمت جدید پژو پارس تعیین شد
  • بخشنامه ایران خودرو درباره قیمت جدید پژوپارس
  • قیمت جدید پژوپارس اعلام شد+ جدول