Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم بهروزی، کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: براساس نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، هوای امروز استان با جوی پایدار و آسمانی صاف و آفتابی روبرو خواهد بود.

وی ادامه داد: روز جمعه با گذر سامانه بارشی و تنها برای یک روز شاهد بارش در برخی ساعات در سطح استان خواهیم بود که در ارتفاعات، مناطق کوهستانی، قلل و گردنه‌ها به صورت برف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به صدور اطلاعیه شماره ۲۴ اداره کل هواشناسی استان، اظهار داشت: با توجه به بارش‌های فردا که در گردنه‌ها همراه با پدیده مه روبرو خواهد بود، لغزندگی سطح جاده‌ها به خصوص در مناطق کوهستانی همراه با کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته این کارشناس هواشناسی، احتیاط در رانندگی با توجه به لغزندگی سطح جاده‌ها و خودداری از صعودهای زمستانی به شهروندان برای روز جمعه توصیه می‌شود.

بهروزی اضافه کرد: برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده وضعیت جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی خواهد شد.

وی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته آوج با منفی ۸ و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای شهر قزوین طی این مدت منفی ۲ تا ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان گزارش شده است.

برچسب‌ها هواشناسی بارش باران استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی بارش باران استان قزوین هواشناسی بارش باران استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی تا اواسط فردا چهارشنبه فعال است  و احتمال رگبار‌های پراکنده در مناطق شمال و شمال شرق استان پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری افزود: همچنین در این مدت احتمال وقوع تندباد‌های شدید تا متوسط  همراه با  تندباد‌های لحظه‌ای  در جنوب و مرکز استان نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه  از اواسط چهارشنبه  با جنوبی شدن جریانات  افزایش رطوبت در نوارجنوبی و مرکز استان پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: در این مدت شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۳۸ درجه و ایذه با ۱۱.۲ درجه سانتی گراد بیشترین و کمترین دما در استان را داشته اند.

همچنین در این مدت بیشینه و کمینه دمای اهواز ۳۴.۷ و ۲۱ درجه سانتی گراد ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در استان قزوین
  • تداوم رگبارهای بهاری همراه با وزش باد
  • وزش باد و بارش باران برای قم پیش بینی می‌شود
  • باد و باران در راه مازندران
  • هشدار زرد هواشناسی برای استان قزوین/احتمال آبگرفتگی معابر
  • هشدار سطح زرد هواشناسی استان قزوین