Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@02:56:40 GMT

آتش‌سوزی گسترده در پلاسکوی قدیم

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۸۵۸۰

آتش‌سوزی گسترده در پلاسکوی قدیم

آفتاب‌‌نیوز :

سید جلال ملکی، در این باره اظهار کرد: ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح امروز یک آتش سوزی در انبار لباس و کالا به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن و با توجه به کثرت تماشا ۵ ایستگاه به همراه امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی با تاکید بر اینکه محل حادثه در ضلع شرقی پلاسکو قدیم واقع شده بود گفت: ساختمان محل آتش سوزی در گذشته گاراژ بوده و مغازه‌هایی در کنار آن وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طبقه بالایی این ساختمان که بیش از ١٠٠٠ متر وسعت داشت، چندین باب مغازه دچار اتش سوزی شده که انبار‌ها و مغازه‌ها کاربری تولید و نگهداری لباس داشتند و وسعت آتش سوزی حدود ٢٥٠متر بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: در ابتدا شعله زیادی از پنجره‌ها بیرون می‌زد، اما بعد از مدتی با تلاش آتش نشانان شدت آن کاهش یافت. در ادامه نیز با توجه به اینکه آتش به شیروانی‌ها هم سرایت کرده بود عملیات را ادامه دادند تا آتش به طور کامل اطفاء شود.

به گفته وی این عملیات تا کنون مصدومی نداشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پلاسکو آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد رحیم مرتضوی روز پنجشنبه در جریان بازدید جمعی از مدیران شهری از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام با بیان اینکه رفع معارضین در مرحله نهایی قرار دارد، گفت: مردم منطقه ۹ از بار ترافیکی رنج می‌بردند و در مسیر میدان آزادی نیز با ترافیک مواجه بودند که امیدواریم با اقدامات در حال انجام معاونت فنی و عمرانی، گشایش ترافیکی در این محدوده حاصل شود.

او افزود: ۴ هزار میلیارد ریال برای تملک بخشی از معارضین، ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای تملک اراضی ارتش و ۸ هزار میلیارد ریال برای تملک سوله‌های آموزش و پرورش و در مجموع نزدیک به ۱۵ هزار میلیارد ریال در این راستا هزینه شده ضمن اینکه برای رفع معارضین شخصی نیز پیگیری‌هایی صورت گرفته است.

مرتضوی با بیان اینکه ۴۲ ملک با قیمت ۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال شناسایی و قیمت‌گذاری شده‌اند، اضافه کرد: ما پنچ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سازمان املاک و مستغلات دریافت و این درخواست را مطرح کردیم که اولویت‌ها از بین این ۴۲ ساختمان اعلام شود تا بتوان تملک آنها را به نتیجه رساند.

کد خبر 845494 منبع: ایرنا برچسب‌ها ترافیک - شهری شهردارى تهران بزرگراه تهران

دیگر خبرها

  • مرغ چند نرخی شد/ اعلام تازه‌ترین قیمت مرغ در مغازه‌ها
  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • مراحل عملیات وعده صادق و وسعت تسلیحات ایران دنیا را مبهوت خود کرد
  • جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • ساختمان قدیم فرمانداری کرمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز