Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@06:36:48 GMT

شیری: شوت ترابی شبیه شوت‌های آقا‌ کریم بود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۸۷۱۴

شیری: شوت ترابی شبیه شوت‌های آقا‌ کریم بود

مهدی شیری دفاع راست پای تیم پرسپولیس گل مهدی ترابی را با شوت های کریم باقری مقایسه کرده است.

به گزارش ورزش سه، مهدی شیری مدافع راست فیکس پرسپولیس در لیگ نوزدهم بوده است. پس از عملکرد پرنوسان، او در بازی با گل گهر نمایش درخشانی را ارائه کرد و شایستگی های خود را به اثبات رساند. وی در گفتگو با ایران ورزشی به همین بازی پرداخته و از گل زیبای ترابی گفته و البته در مورد جدایی استراماچونی نیز نظر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


   
* از بازی‌تان مقابل گل‌گهر و شرایط فنی تیم صحبت کنیم، چرا نتوانستید حریف‌تان را با نتیجه‌ای پرگل شکست دهید؟

 

بازی خوب و جذابی بود. تیم ما در شرایط حساسی برای رسیدن و نزدیک شدن به صدر قرار داشت، به همین دلیل باانگیزه کسب سه امتیاز به مصاف حریف رفتیم. در طرف مقابل هم تیم گل‌گهر قرار داشت که از ابتدای فصل به برد نرسیده بود و مقابل ما سعی داشت به هر نحو ممکن با استفاده از دفاع فشره به امتیاز برسد و حتی با بردن ما از بحران خارج شود که ما با انجام بازی‌ای قوی و هماهنگ تاکتیک خودمان را به حریف تحمیل کردیم و سه امتیاز با ارزش این بازی را گرفتیم تا بعد از برد پرگل‌مان مقابل ذوب‌آهن، پیروزی پرگل دیگری را کسب کنیم و خودمان را در شرایط بهتری قرار دهیم.

 

* اما تاکتیک مجید جلالی و دفاع فشرده ایشان کار تیم‌تان را یک نیمه برای گل زدن با مشکل مواجه ساخته بود؟

 

من با آقا مجید کار کرده‌ام و به سبک و سیاق کاری ایشان آشنایی دارم. ایشان مربی با تجربه‌ای هستند و همانطور که گفتید با دفاع فشرده سعی کردند ما را با مشکل مواجه سازند و برای دقایقی هم در کارشان موفق بودند اما حملات پر دامنه و بازی هدفمند ما تیم گل‌گهر را مجبور به گل خوردن و تسلیم شدن واداشت . درست است که ما با تفاضل و یک گل اختلاف حریف را شکست دادیم اما حق ما برد با اختلاف بیش از یک گل بود، با این وجود نکته مهم و حیاتی برای ما کسب سه امتیاز بود که به خواسته‌مان هم رسیدیم و دفاع پر لایه تیم گل‌گهر حریف ما نشد.

 

* در مورد سوپر گل ترابی چه صحبتی داری؟

 

 گل مهدی عالی بود و به قولی واقعاً یک سوپر گل بود. این گل مرا یاد شوت‌های کریم باقری انداخت که واقعاً نشان از توانایی فنی بالای ترابی داشت. مهدی بازیکنی با توانایی‌های فنی بالاست که حتماً در تیم پرسپولیس و تیم ملی باز هم بیشتر از اینها ارزش خودش را نشان خواهد داد.

 

* با بردن دو بازی متوالی به نظر از زیر فشار درآمدید؟

 

 فشار که همیشه روی تیم ما هست و طبیعی هم است که بعد از چند قهرمانی متوالی انتظارها از ما بیشتر باشد، بنابراین فشار روی پرسپولیس یک‌جورهایی طبیعی است اما بالاخره بردهای پر گل و متوالی می‌تواند خیلی به ما کمک کند که خوشبختانه همین طور هم شد و ما با گرفتن شش امتیاز از دو بازی‌مان از شرایط خوبی در جدول برخوردار شدیم و فاصله را به حداقل رساندیم و برای رسیدن به صدر خیلی امیدوار شدیم.

 

 

* رفتن استراماچونی سرمربی رقیب‌تان هم یک‌جورهایی به سود پرسپولیس تمام شد؟

 

 ما به سرمربی تیم رقیب و اتفاقات آن باشگاه کاری نداریم و فقط کار خودمان را با قدرت دنبال می‌کنیم.

 

* تاریخ بازی معوقه‌تان اعلام نشده، این موضوع برای‌تان مشکل‌ساز نیست؟

 

 بالاخره این مسائل وجود دارد اما ما تابع برنامه‌ریزی هستیم و فعلاً حواس‌مان به بازی روز شنبه‌مان است تا مقابل سایپا با حمایت هواداران‌مان بهترین نتیجه را کسب کنیم.

 

* به نظر با برد پرگل و بهتر شدن شرایط فنی‌ هواداران با تیم‌تان و تماشای مسابقات آشتی کرده‌اند؟

 

 در شرایط سختی قرار داریم. هواداران بزرگترین پشتوانه و دلخوشی ما هستند و ما در راه سختی که برای جنگیدن برای کسب بهترین نتایج و ان‌شاءالله تکرار قهرمانی‌ها داریم خیلی به حمایت آنها احتیاج داریم تا بهترین نتیجه را کسب کرده و در مقطع حساس و تعیین‌کننده فعلی امتیازها را جمع کنیم و شرایط‌مان را ارتقا دهیم.

مهدی شیری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی شیری پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت صالح حردانی در بازی با شمس آذر قزوین

صالح حردانی به بازی استقلال برابر شمس آذر قزوین می‌رسد.

طرفداری | وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد.

تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • ستاره سابق فرانسه ول‌کن امباپه نیست!
  • بازگشت صالح حردانی در بازی با شمس آذر قزوین
  • کشف پرجرم‌ترین سیاه‌چاله ستاره‌ای در کهکشان راه شیری
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)
  • ابرکامپیوتر اوپتا چیست و چرا دائما نظرش تغییر می‌کند؟
  • اپل اشتباهش را پذیرفت
  • مهدی: ۳۱ خرداد ماه لیگ برتر به اتمام می‌رسد