Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@06:29:02 GMT

رایزنی وزیر خارجه پاکستان با همتای سعودی در ریاض

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۸۸۶۹

رایزنی وزیر خارجه پاکستان با همتای سعودی در ریاض

به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، دو طرف در این دیدار درباره تقویت مناسبات دو جانبه در زمینه های مختلف بحث و رایزنی کردند.

طبق گزارش واس، مسائل دارای اهتمام مشترک نیز از جمله موارد مورد گفت وگو میان دو طرف بود.

خبرگزاری رسمی پاکستان نیز پیشتر گزارش داد که قرار است قریشی در این دیدار با سران سعودی دیدار و درباره مسائل بین المللی و منطقه و نیز اوضاع جاری در جامو و کشمیر گفت وگو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، این دیدار در راستای تحکیم مناسبات  دو جانبه انجام شده است.

 وزیر امور خارجه پاکستان سه شنبه در سفری از پیش اعلام نشده، اسلام آباد را به مقصد عربستان ترک کرد.

در بیانیه  وزارتخانه پاکستان آمده که سفر وزیر امور خارجه پاکستان به عربستان، گامی دیگر در مسیر پیشبرد سیاست «عمران خان» نخست وزیر این کشور مبنی بر کمک به تقویت صلح و ثبات در منطقه از طریق گسترش روابط با کشورهای دوست، به شمار می رود.

قریشی، ۲۳ مهرماه امسال و دو روز بعد از دومین سفر رسمی عمران خان به ایران، به همراه هیات نخست وزیر پاکستان به عربستان سفر کرده بود.

برچسب‌ها پاکستان شاه محمود قریشی عربستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پاکستان شاه محمود قریشی عربستان پاکستان شاه محمود قریشی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض

به گزارش ورزش سه، شیخ هزاع بن زاید آل نهیان نایب رئیس باشگاه العین و معاون حاکم بر ابوظبی، در اقدامی قابل توجهی سه فروند هواپیما را برای هواداران العین آماده کرده تا برای دیدار با الهلال عربستان راهی ریاض شوند.

این دیدار که قرار است سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه 1403 برگزار شود، از حساسیت بسیار زیادی برخورددار است و پیروزی 4 بر 2 العین مقابل پرافتخارترین تیم آسیا باعث شده تا اماراتی‌ها به منظور حمایت از العین در این مسابقه، از حالا آماده سفر به پایتخت عربستان باشند.

شیخ هزاع برای کمک کردن به هواداران تیمش تصمیم گرفته تا سه فروند هواپیما برای آنها آماده کند و با ابراز اطمینان از آمادگی بازیکنان، درباره این اقدام به هواداران گفت: همه اعضای تیم ما آماده هستند. همه اعضای تیم ما یعنی بازیکنان و هواداران؛ این قوی ترین رقابت در سطح باشگاهی فوتبال آسیا است و ما با توجه به پیروزی در بازی رفت اعتماد به نفس بالایی داریم.

دیگر خبرها

  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • وسط آتش سوزان خاورمیانه؛ عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؟
  • عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؛ بایدن چه خوابی برای ریاض دید؟
  • فیلم| دیدار وزیر خارجه پاکستان با رئیسی در اسلام‌آباد
  • فیلم/ دیدار وزیر خارجه پاکستان با رئیسی در اسلام‌آباد
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی به اسلام آباد
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی
  • اهداف عربستان از گسترش روابط با ارمنستان/ ریاض به رقیب ایران در قفقاز تبدیل شد؟
  • سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض