Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوطلبان آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تا ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه ۲۱ آذر فرصت دارند از کارت آزمون خود پرینت تهیه کنند.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، کارت‌ شرکت در آزمون‌ تمام داوطلبان‌ از روز سه‌­شنبه ۱۹ آذر ۹۸ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org قرار گرفته است.

داوطلبان آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تا ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه ۲۱ آذر فرصت دارند از کارت آزمون خود پرینت تهیه کنند.

تمامی داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند.

آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال ۱۳۹۸ روز جمعه ۲۲ آذر ۹۸ با حضور ۶۵ هزار و ۷۷۰ داوطلب برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور آزمون کارشناسی ارشد آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کردند

علیرضا کریمیان، مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ اقدام کرده اند، اظهار کرد: مهلت دریافت کارت آزمون سراسری فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد؛ بنابراین داوطلبان تا فردا مهلت دارند که نسبت به دریافت کارت آزمون از طریق سایت سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.

کریمیان در مورد آزمون پذیرش دانشجو- معلم سال ۱۴۰۳، گفت: برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند نیز در گروه آزمایشی مربوطه منحصراً یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است. این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سوالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند، افزود: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

کریمیان اعلام کرد: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر اطلاعیه اعلام زمان برگزاری، نحوه دریافت کارت و محل رفع‌نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کردند
  • تازه‌ترین آمار توزیع کارت کنکور/ آغاز برگزاری کنکور از پنجشنبه
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور
  • داوطلبان کنکور این نکات را جدی بگیرند
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • نحوه پرینت و رفع نقص کارت کنکور ۱۴۰۳ | داوطلبان این توصیه‌های مهم را جدی بگیرند