Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@20:29:38 GMT

صیادمنش: براى همراهى تیم امید آماده ام

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۹۰۴۸

صیادمنش: براى همراهى تیم امید آماده ام

مهاجم تیم فوتبال المپیک ایران که در لیگ ترکیه حضور دارد، امیدوار است در تایلند به اردوى تیم امید ملحق شود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال اللهیار صیادمنش جهت انجام برخى امور ادارى سفرى به تهران داشت و روز گذشته به استانبول بازگشت.

مهاجم تیم ملى فوتبال امید در خصوص شرایط خودش پیش از آغاز اردوى تیم امید گفت: بازى هاى ما همچنان ادامه دارد و طبیعتا در این مقطع نمى توانم به تمرینات تیم در اردوى تهران ملحق شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آخرین خبرى که دارم فدراسیون با باشگاه مذاکره کرده و در انتظار پاسخ مکتوب هستند. البته شفاهى با من صحبت کردند که اعلام کردم دوست دارم کنار تیم باشم و فکر مى کنم همکارى لازم انجام مى شود. بر این اساس انشالله مستقیما راهى تایلند مى شوم تا تیم را همراهى کنم.

صیادمنش همچنین در خصوص شرایط اردوهاى پیش روى تیم امید اظهار داشت: تا جایى که من مى دانم مهدى خانى و دلفى هم تلاش مى کنند در اردوى قطر حضور داشته باشند.انشالله بازیکنان لیگ هم در تهران وارد اردو مى شوند و امیدوارم من تنها غایب این اردو باشم هرچند دوست داشتم در همین اردو هم حضور داشته باشم اما شرایط بازى ها اجازه نمى دهد. خوشبختانه در سفر اندونزى تیم را همراهى کردم و مثل همه بچه انگیزه زیادى براى حضور در مسابقات نهایى دارم.

وى در پایان گفت: تیم المپیک از بازیکنانى تشکیل شده که به جام جهانى نوجوانان و جوانان صعود کرده و همه بچه ها تجربیات خوبى دارند. این تیم مى تواند نمایش شایسته اى در تایلند داشته باشد و بسیارى از همین بچه ها در آینده نزدیک ترکیب تیم ملى را شکل مى دهند.

انتهاس پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: ترکیه فدراسیون فوتبال فوتبال تایلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه عربی ۲۱، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی تاکید کرد: جنبش حماس همانند جنبش آزادی‌بخش ملی است که قبل از تاسیس جمهوری ترکیه، آناتولی را از اشغال نجات داد.

وی افزود: رژیم اشغالگر در غزه و کرانه باختری اقدام به پاکسازی نژادی فلسطینیان می‌کند.

رئیس جمهور ترکیه افزود: من به دفاع از آرمان فلسطین ادامه می‌دهم و مادامی که زنده باشم، حتی اگر تنها هم باشم صدای فلسطینیان مظلوم خواهم بود.

وی افزود: حماس جنبش تروریستی نیست، بلکه جنبش مقاومت برای آزادسازی سرزمین خود است.

اردوغان در پایان تاکید کرد: به زودی میزبان «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس خواهم بود.

کد خبر 6081308 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • فیلم‌ های سینمایی آخر هفته تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز جمعه ۳۱ فروردین
  • گلایه پورموسوی از گل‌گهری‌ها
  • سحرگاه بیم و امید ۴محکوم به مرگ پای چوبه دار
  • بوکرتی: دوست‌ دارم شاهد بازگشت هاردی بویز به WWE باشم
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • «در لباس سربازی» از شبکه امید
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند