Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ندامتگاه کرج گفت: باگذشت اولیای دم، یک زندانی که به اتهام قتل نفس از هشت سال قبل در ندامتگاه کرج به سر می برد در واپسین لحظات اجرای حکم از قصاص نجات یافت.

به گزارش ایسنا، ایرج فتاحی گفت: زندانی محکوم به قصاص، بنابر دلایل شخصی در سال ۱۳۹۰ دوست را به قتل می‌رساند و به قصاص نفس محکوم می‌شود؛ وی در این مدت بارها به دلیل عذاب وجدان دچار حمله شده و چندین بار اقدام به خودزنی و خودکشی می‌کند تا اینکه از طریق بخش‌های مددکاری و روانشناسی زندان پذیرش و تحت تعالیم فرهنگی و مذهبی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحی افزود: پس از اقدامات مددکاری، شاهدتحول بنیادی در وی شدیم به گونه‌ای که همواره در صف اول نماز جماعت شرکت نموده و از خداوند طلب عفوو مغفرت می‌نمود .

مدیرندامتگاه کرج تصریح کرد: مددکاران اجتماعی زندان شرایط موجود را به اطلاع آقای دکتر نریمانی رئیس شعبه ششم اجرای احکام کیفری اعلام می‌کنند و از همین زمان با مساعدت ایشان مراحل جلب رضایت اولیای دم آغاز می‌شود تا اینکه سرانجام مددجو به لطف خداوند متعال و ایثار و بزرگواری پدر مقتول از چوبه دار نجات یافت و فرصت دیگری به وی داده شد تا زندگی جدیدی برای خود آغاز کند.

لینک کوتاه: asriran.com/002wwO

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اعدام قصاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!

در این سیستم از شماره شما برای ارسال پیام ورود به حساب تلگرام کاربران استفاده می‌شود.

به گزارش دیجیاتو، تلگرام یک سیستم جدید برای دریافت رایگان سرویس پریمیوم معرفی کرده است که می‌تواند دردسر‌های زیادی برای شما به‌همراه داشته باشد. این سیستم جدید از شماره تلفن شما برای ارسال پیامک‌های یک‌بارمصرف برای ورود دیگران به تلگرام استفاده می‌کند و در مقابل، به شما سرویس پریمیوم تعلق می‌گیرد. اما این سیستم می‌تواند ریسک‌های امنیتی زیادی داشته باشد.

این ویژگی در اختیار نسخه اندروید تلگرام در برخی کشور‌ها قرار گرفته است. در صورتی‌که با سیستم رمز یک‌بارمصرف یا پویا (OTP) موافقت کنید، سرویس پریمیوم به‌طور رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد. این سرویس از طریق شماره شما حداکثر ۱۵۰ پیام OTP برای کاربرانی که می‌خواهند وارد حساب خود شوند، ارسال می‌کند.

هر ماه تعدادی از این پیام‌ها از طریق شماره شما ارسال می‌شود و در مقابل، اشتراک ماهانه پریمیوم دریافت می‌کنید. باید به این موضوع هم اشاره کرد که هزینه ارسال پیامک‌ها، چه داخلی و چه بین‌المللی، احتمالاً بر عهده کاربر خواهد بود؛ بنابراین به‌نظر می‌رسد سرویس پریمیومی که تلگرام در اختیارتان قرار می‌دهد، کاملاً رایگان نخواهد بود.

سرویس جدید تلگرام می‌تواند خطرات امنیتی زیادی داشته باشد

اگر چه دریافت رایگان سرویس پریمیوم می‌تواند جذاب باشد، اما سیستم مدنظر تلگرام می‌تواند دردسر‌های زیادی برای کاربران به‌همراه داشته باشد. مشکل اصلی این است که دریافت‌کننده پیامک می‌تواند شماره شما را ببیند؛ بنابراین احتمال ایجاد مزاحمت برای شما وجود دارد و البته تلگرام هم مسئولیتی را بر عهده نمی‌گیرد:

«شما با این موضوع موافقت می‌کنید که تلگرام در قبال هرگونه مزاحمت، آزار یا آسیب ناشی از اقدامات ناخواسته، غیرمجاز و غیرقانونی کاربرانی که از طریق P۲PL از شماره شما مطلع می‌شوند، مسئولیتی نخواهد داشت.»

زمانی که یک OTP از طریق شماره شما ارسال می‌شود، گیرنده شاید برای شما پیامک بفرستد. تلگرام به کاربران گفته است در صورتی‌که دریافت‌کننده OPT برای شما پیامک فرستاد، به آن پاسخ ندهید؛ اما مسلماً تلگرام نمی‌تواند کاربران را مجبور به انجام کاری کند.

با توجه به تمام مسائل، شرکت در این برنامه برای دریافت سرویس پریمیوم رایگان می‌تواند خطرات امنیتی زیادی برای کاربران داشته باشد و به‌نوعی به یک کابوس امنیتی برای آن‌ها تبدیل شود.

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۳۶ زندانی در قالب پویش به حرمت علی (ع ) می بخشم
  • لحظات نفس‌گیر نجات یک کودک از زیر آوار خانه‌ای در غزه + فیلم
  • آخرین لحظات حیات رژیم صهیونیستی در غزه/فلسطینیان تاوان ایستادگی و عدالت‌خواهی خود را پس می‌دهند
  • رژیم صهیونیستی در آخرین لحظات عمر خود به هر جنایتی دست می‌زند
  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!
  • لحظه نجات نفس‌گیر یک زن از رودخانه (فیلم)
  • رهایی 44 پرونده قصاص درآذربایجان‌غربی در قالب پویش «به حرمت علی می بخشم»
  • تعداد کودکان شیرخوارگاه های استان تهران به زیر ۱۰۰ کودک رسید
  • لحظات نفس‌گیر نجات یک شهروند از سیلاب فارس (فیلم)