Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@19:27:57 GMT

همسایه «پلاسکو» آتش گرفت!

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۹۰۷۸

همسایه «پلاسکو» آتش گرفت!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی گسترده در یک انبار در خیابان جمهوری خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح امروز یک آتش سوزی در انبار لباس و کالا به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن و با توجه به کثرت تماس‌ها، ۵ ایستگاه به همراه امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی در گفتگو با ایسنا ضمن تاکید بر اینکه محل حادثه در ضلع شرقی پلاسکو قدیم واقع شده بود، گفت: ساختمان محل آتش سوزی در گذشته گاراژ بوده و مغازه‌هایی در کنار آن وجود داشت. در طبقه بالایی این ساختمان که بیش از ١٠٠٠ متر وسعت داشت، چندین باب مغازه دچار اتش سوزی شده که انبار‌ها و مغازه‌ها کاربری تولید و نگهداری لباس داشتند و وسعت آتش سوزی حدود ٢٥٠متر بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: در ابتدا شعله زیادی از پنجره‌ها بیرون می‌زد، اما بعد از مدتی با تلاش آتش نشانان شدت آن کاهش یافت. در ادامه نیز با توجه به اینکه آتش به شیروانی‌ها هم سرایت کرده بود عملیات را ادامه دادند تا آتش به طور کامل اطفاء شود.

به گفته وی این عملیات مصدومی نداشته است.

این فیلم مربوط به لحظات اولیه این آتش‌سوزی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جلال ملکی پلاسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: طی حادثه آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار، هنگام انجام عملیات اطفای حریق یک آتش‌نشان مصدوم شد.

به گزارش مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در خصوص وقوع حادثه آتش سوزی در محله پامنار اظهارداشت: ساعت ۱۲:۳۱ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی اعلام شد که نیروها از سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کارهای رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: یک نفر از آتش نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اطفای حریق تعمیرگاه موتورسیکلت در «سیمین دشت» فیروزکوه سخنگوی شورای شهر تهران: در ماجرای حریق مترو شوش، مدیریت شهری ۱۰۰ درصد مسئول است/ در جمع آوری دست فروشان شاهد قمه کشی بودیم

دیگر خبرها

  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت