Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، همزمان با افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین، دولت تصمیم گرفت مابازای مبلغ افزایش قیمت بنزین را به حساب سرپرستان خانوارهای مشمول واریز کند. در راستای این تصمیم مبلغ حمایت معیشتی برای خانوارهای یک‌‌نفره 55 هزار تومان، برای خانوارهای دونفره 103 هزار تومان، خانوارهای سه‌نفره 138 هزار تومان،‌ خانوارهای چهارنفره 172 هزار تومان و خانوارهای پنج‌‌نفره و بیشتر 205 هزار تومان در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین دوره این کمک معیشتی اوایل آذر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد، اما تعداد زیادی از کارگران و اقشار حقوق بگیر و کم درآمد موفق به دریافت این بسته حمایتی نشدند، و گلایه هایی داشتند. افزایش گلایه مندی های مردم نشان دهنده خطای این طرح دولت بود و همین مسئله باعث شد که ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایتی معیشتی دولت در وزارت کار ساز و کاری برای اعتراض نسبت به عدم واریز بسته حمایتی تعریف کند تا افرادی که این بسته را دریافت نکرده اند، بتوانند به دولت اعتراض خود را اعلام کنند.

برای این منظورسرپرستان خانواری که بسته حمایت معیشتی دولت به حسابشان واریز نشده بود، می‌بایست برای ثبت درخواست رسیدگی به سایت Hemayat.mcls.gov.ir مراجعه می کردند.

طبق اعلام ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی تا دیروز 20آذرماه آخرین مهلت ثبت نام در این سایت را داشتند و اعلام کرده بودند که این زمان به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

امروز 21 آذر ماه همزمان با پایان مهلت اعتراض در سامانه Hemayat.mcls.gov.ir پیامی مبنی بر اینکه « با توجه به پایان مهلت ثبت درخواست بررسی شرایط بسته حمایتی امکان ثبت اطلاعات وجود ندارد. به زودی اطلاع رسانی برای مشاهده نتایج بررسی ها انجام خواهد شد» نمایان می شود.

حجم بالای اعتراضات ثبت شده در این سامانه بیانگر این است که دولت در اجرای طرح باید دقت بیشتری به کار گیرد، تا کمترین خطا انجام شود. در میان اعتراض کنندگان افراد زیادی از جامعه کارگران، کم درآمدها،تحت پوشش های بهزیستی و معولان،کارگران ساختمانی،کارمندان کم درآمد بودند.

* تسنیم

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است

علی آبادی  در حاشیه افتتاح واحدهای صنعتی در گرمسار در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردمی» با توسعه کمی و کیفی صنعت و با همراهی مردم پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: سمنان استانی صنعتی و دارای ظرفیت‌های زیادی در تحقق شعار امسال است و دولت سیزدهم حمایت ویژه از صنعت این استان به منظور جهش تولید با مشارکت مردمی را دنبال می‌کند.

علی آبادی با اشاره به سفر خود یک روز زودتر از سفر رییس جمهور به استان سمنان، بیان کرد: با نیت بررسی، جمع‌بندی وضعیت صنعت از امروز در قالب سومین سفر به این دیار آمده‎‌ام.

این مسوول اضافه کرد: بخشی از برنامه سفر رییس جمهور به استان سمنان بازدید از واحدهای صنعتی و برگزاری جشن احیای واحدهای تولیدی است و بر همین مبنا، تخصیص اعتبارات به بخش صنعت به منظور جهش تولید مدنظر است

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره واریز یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه | جیب سرپرستان خانوارها پر پول شد
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالا برگ و یارانه
  • توزیع یک هزار و ۸۴۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان چالدران در سال ۱۴۰۲
  • هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ
  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲