Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار ساری از تدوین سند چشم انداز توسعه ساری مبتنی بر گردشگری خبر داد. ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، عباس رجبی امروز در جلسه شورای سازمان عمران شهرداری ساری، اظهار داشت: اجرای پروژه‌های عمران شهرداری و اقدامات رفاهی در جهت آسایش مردم از اولویت‌های شهرداری ساری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا از پروژه فاز دوم پارک ملل نام برد و افزود: فاز دوم پارک ملل در حاشیه رودخانه تجن حدفاصل پل کابلی داراب تا پل تنگ لته از جمله پروژه‌های مهم شهرداری بوده که عملیات اجرایی آن با هدف توسعه عمرانی و با چشم انداز گردشگری و ارتقای اقتصادی در حال انجام است.

شهردار ساری با اعلام اینکه بخش مهمی در انتهای این پروژه با همکاری شورا و شهرداری ساری آزادسازی شده است تصریح کرد: با آزاد سازی این بخش عملیات اجرایی این پروژه بزرگ در کنار رودخانه زیبای تجن سرعت بیشتری خواهد گرفت. بیش از 50 نوع کاربری برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

رجبی با تشریح تدوین سند چشم انداز توسعه این شهر با رویکرد توسعه زیرساخت‌های گردشگری ،تصریح کرد: رودخانه تجن در این پروژه محور اجرای طرح‌های گردشگری و سند چشم انداز توسعه در قلب مازندران است.

کمبود مراکز اقامتی در استان زنجان مانعی برای توسعه گردشگریمرکز آموزش هتلداری و گردشگری جنوب شرق کشور در کرمان افتتاح شدوزیر نیرو: طرح‌های گردشگری با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سدهای کشور اجرا می‌شود

وی خدمات‌رسانی مطلوب و کسب رضایت شهروندان را اولویت شهرداری برشمرد و افزود: شهرداری ساری در تعامل با شورای اسلامی این شهر، خدمات رسانی مطلوب به شهروندان را هدف‌گذاری کرده است.

شهردار ساری با تاکید بر نظارت جدی بر تمامی فعالیت‌های سازمان عمران ،افزود: از تمامی نیروهای انسانی سازمان عمران در جهت سرعت بخشی به تکمیل پروژه‌های این حوزه بهره‌گیری شود.

وی تاکید کرد: سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری ساری در کنار صرفه‌جویی در هزینه‌ها با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و با کیفیت حرکت کند. علاوه بر سرعت بخشیدن به پروژه‌های شهری در جهت رفاه حال شهروندان حصول درآمد پایدار باید در برنامه‌های این سازمان گنجانده شود.

شهردار مرکز استان بر جدیت بیشتر سازمان عمران برخدمات‌رسانی به شهروندان تاکید کرد و گفت: تا زمانی که بار مسئولیت در شهرداری را برعهده داریم، همه در برابر شهروندان مسئول هستیم.

کاهش زمان اجرای پروژه‌های عمرانی

علی اکبر زلیکانی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز با اشاره به عملیات اجرایی پروژه فاز دوم پارک ملل، ین پروژه را با ماهیت ملی اعلام کرد  و گفت: ارزش افزوده،ثروت آوری از جمله مزیت های این پروژه است و با تکمیل شدن آن درآمد بسیاری برای شهر ساری حاصل می شود.

وی افزود: شتاب بخشیدن به روند اجرای طرح‌های عمرانی شهری به ویژه در زمینه گردشگری نیازمند همکاری و تلاش بیشتر است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه با همکاری شهرداری ساری 20 هزار متر مسیر این پروژه آزادسازی شد، خواستار تلاش بیشتر برای تسریع در روند عملیات اجرایی این پروژه شد.

انتهای پیام/ 681/ز

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در شهرداری سنندج

شهردار سنندج با صدور احکام جداگانه‌ای چندین معاون، مدیران مناطق، نواحی منفصل شهری و روسای برخی سازمان‌های تابعه شهرداری را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیدانور رشیدی، شهردار سنندج با صدور احکام جداگانه‌ای چندین معاون، مدیران مناطق، نواحی منفصل شهری و رؤسای برخی سازمان‌های تابعه شهرداری را منصوب کرد.

بر اساس این احکام، سامان ساعدی به عنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی، علی اصغری به عنوان سرپرست سازمان خدمات شهری، حمید کریمی به عنوان شهردار منطقه یک و فواد کریمی به عنوان شهردار منطقه ۴ منصوب شدند.

عرفان فتحی نیز به عنوان شهردار منطقه ۳، فایق عبدالحکیمی به عنوان سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی و فضای شهری، مهدی زندیه به عنوان سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و داریوش ورمزیار به عنوان سرپرست شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد منصوب شدند.

همچنین امید وزیر به عنوان سرپرست شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر، کومار بابایی‌نژاد به عنوان سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج و زاهد ساعدپناه نیز به عنوان سرپرست مدیریت پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری سنندج منصوب شدند.

کد خبر 745159

دیگر خبرها

  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز
  • تدوین پرونده هشت روستا از کشور برای ارسال به سازمان جهانی گردشگری
  • ساخت کارخانه زباله‌سوز ساری مهم‌ترین دغدغه برای رفع معضل زباله است
  • شهرداری ساری نیروی مازاد را از حالت تهدید به یک فرصت کسب درآمد تبدیل کند
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • اجرای طرح های اصلاح هندسی در ورودی های کمربندی شیراز
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان