Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@11:56:56 GMT

قرص درون کیک‌ها جاساز قاچاقچیان بود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۹۱۴۵

قرص درون کیک‌ها جاساز قاچاقچیان بود

سردار زاهدیان درباره ماجرای وجود قرص در کیک خوراکی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ سردار محمد مسعود زاهدیان، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر، درباره انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر وجود قرص در کیک خوراکی اظهار کرد: بررسی‌ها حاکی از این است که قاچاقچیان با بهره مندی از جاسازی‌های مختلف، موادمخدر را قاچاق می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره کیک‌های کشف شده گفت: براساس گزارش واصله از پلیس مبارزه با موادمخدر هرمزگان از یک دستگاه خودرو نیسان چند عدد کیک که حاوی تعداد معدودی قرص بود، کشف شد که برای تعیین ماهیت به آزمایشگاه پلیس مبارزه با موادمخدر ارسال شده است؛ تحقیقات در این رابطه از سوی پلیس ادامه دارد.

منبع:میزان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس مبارزه با مواد مخدر رئیس پلیس فضای مجازی قاچاق برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت نظارت درون سازمانی و مبارزه با فساد/ لزوم کاهش زمان دادرسی و تکریم ارباب رجوع

دادستان انتظامی قضات امروز سه شنبه هفتم فروردین به مناسبت فرارسیدن سال جدید و ایام نوروز با دادستان کل کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا - به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین قدیانی دادستان انتظامی قضات امروز سه شنبه هفتم فروردین به مناسبت فرارسیدن سال جدید و ایام نوروز با حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار طرفین با بیان اهمیت تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) تاکید کردند که دستگاه قضایی‌ همچون سالهای گذشته به پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ذیل برنامه‌های تعیینی ریاست معزز قوه قضاییه در کنار قوه مجریه و بنگاه‌های تولیدی است تا با همراهی و مشارکت مردم شاهد بهبود وضعیت اقتصادی کشور باشیم.

 همچنین در ادامه این دیدار طرفین با اشاره به اهمیت نظارت درون سازمانی و مبارزه با فساد، در مورد شیوه‌های بازرسی، تمرکز بر پیشگیری و تعامل به منظور اثربخشی بیشتر بازرسی‌ها، بر اتقان آرا و کاهش زمان دادرسی و همچنین تکریم ارباب رجوع تاکید نمودند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • غافلگیری قاچاقچی موادمخدر در رودسر
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • اهمیت نظارت درون سازمانی و مبارزه با فساد/ لزوم کاهش زمان دادرسی و تکریم ارباب رجوع
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر