Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا گوهری، رئیس هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی همدان با اشاره به اینکه «راحیل رمضانی» با قرارگرفتن در ترکیب تیم ملی عازم مسابقات قهرمانی آسیا شد گفت: تیم ملی سنگنوردی نوجوانان و جوانان کشورمان عازم مسابقات قهرمانی آسیا در بنگلور هند شد و رمضانی تنها نماینده همدان در این تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این ورزشکار از سنگنوردان با سابقه رده‌های سنی پایه کشور است که سابقه کسب چندین عنوان قهرمانی است.

گوهری اضافه کرد: رمضانی از شانس‌های اصلی کسب مدال در رقابت‌های قهرمانی آسیا به شمار می‌رود و با توجه به تمرین‌های آماده سازی صورت گرفته امیدواریم به مدال دست یابد.

او ابراز داشت: متین بیات دیگر سنگنورد همدانی حاضر در اردو‌های تیم ملی بود که در نهایت انتخاب نشد.

رئیس هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی همدان توجه به سنگنوردان رده سنی پایه را از اهداف اصلی این هیات برشمرد و افزود: خوشبختانه در نوجوانان و جوانان شرایط خوبی داریم و با در اختیار گذاشتن امکانات مناسب، مسیر را برای پیشرفت آن‌ها هموار ساخته ایم.

اوبیان کرد: همدان با داشتن یکی از مجهزترین سالن‌های سنگنوردی کشور، شرایط خوبی را برای استعداد‌ها به ویژه در رده سنی پایه مهیا ساخته است.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا

تیم ملی پاراتکواندوی بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آماده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • اعزام دختران بیلیارد به مسابقات قهرمانی آسیا
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم