Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام خمینی (ره) تنها بود، ولی وقتی افرادی را حرکت داد و آن‌ها نیز پیام امام را به بقیه رساندند کل کشور به حرکت درآمد و ابرقدرت‌های شرق و غرب را کنار زدند.

به گزارش مشرق،  آیت الله علوی‌گرگانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار جمعی از رزمندگان و مدافعان حرم و فرماندهان تیپ مکانیزه ۲۰ رمضان تهران که در دفتر معظم برگزار شد، گفت: همه شما می‌توانید مبلغ دین باشید به شرطی که شخصیت خود را کامل کرده باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) افزود: سه کلاس برای بزرگ شدن انسان بیان‌شده است، هرکسی چیزی یاد بگیرد، به آن عمل کند و آن را به دیگران تعلیم بدهد در آسمان‌ها به عنوان فقیه از او یاد می‌شود.
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به ارزش و جایگاه علم در اسلام بیان کرد: تعلیم و تعلم اگر در مسیر حق و حقیقت صورت بگیرد و انسان خود مراقبتی داشته باشد موجود ارزنده‌ای می‌شود که دیگران را نیز می‌تواند هدایت کند.
آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: انقلاب اسلامی نیز به واسطه هم‌دلی ملت به پیروزی رسید، امام خمینی (ره) تنها بود، ولی وقتی افرادی را حرکت داد و آن‌ها نیز پیام امام را به بقیه رساندند کل کشور به حرکت درآمد و ابرقدرت‌های شرق و غرب را کنار زدند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه کمک کردن به هم‌نوعان را موضوع مهمی برشمرد و گفت: فلسفه دو دست دادن خدا به انسان همین است که بایک دست بگیرد و با دست دیگر بدهد و بتواند دست‌گیری کند اگر این طور باشیم جامعه ما جامعه فاضله می‌شود.

آیت الله علوی گرگانی وحدت را عامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست ویادآورشد: در زمان رژیم پهلوی کسی نمی‌توانست به شاه بگوید که بالای چشمت ابرو است، ولی وقتی مردم ما در کنار امام راحل قرار گرفتند و همگی ملت واحده شدند، دشمن هم فهمید که هیچ کاری نمی‌تواند بکند، چون یدالله مع الجماعه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین آیت الله علوی گرگانی انقلاب اسلامی پیروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی در دیدار با فرماندار جدید کاشان با حمایت وهمراهی از حمیدرضا محمدی فشارکی گفت::بیانیه گام دوم انقلاب فرموده رهبر معظم انقلاب باید دغدغه فرماندار در دوره مسئولیتش باشد.
امام جمعه کاشان افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وظیفه اصلی ما نسبت به امام عصر (عج) است یعنی ما ظهور را در پیش داریم، حضرت امام خمینی (ره) سال ۱۳۴۲ قیام کردند و در بیانات ایشان آمده که هدف من بسترسازی اجتماعی در جهان برای ظهور است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمشان به حقیر از کلمه مکرم استفاده کرده و فرمودند شما را به شهر مکرم کاشان اعزام می‌کنم انتظار از فرماندار جدید تقویت وجه مکرم شهر است وفرماندار جدید همه تلاش خود را برای صیانت از مکرم بودن کاشان انجام دهند و برای تقویت این تکریم تلاش کنند.
امام جمعه کاشان افزود: خود سازی، جامعه سازی و تمدن سازی سه جمله نخست بیانیه گام دوم انقلاب است، نگاه فرماندار جدید کاشان این باشد که قرار است فرمایش ولی امر را در کاشان اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • وعده صادق اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود