Web Analytics Made Easy - Statcounter

عابدینی با بیان اینکه هیچ شرکت حمل و نقل دولتی نداریم، گفت: تمام شرکت های حمل و نقل کالا و مسافری متعلق به بخش خصوصی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « یوسف عابدینی » در نشست خبری به مناسبت هفته حمل و نقل ضمن تبریک هفته راهداری اظهار کرد: در مجموع ۹ هزار و ۹۳۷ کیلومتر راه روستایی در استان هرمزگان وجود دارد که چهار هزار و ۹۶۷ کیلومتر آن آسفالته، هزار و ۲۹۳ کیلومتر راه شوسه و سه هزار و ۶۶۷ کیلومتر نیز راه خاکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۳ کیلومتر راه روستایی در هرمزگان آسفالت شده است، افزود: سال گذشته نیز ۶۴۰ کیلومتر راه روستایی در این استان آسفالت شده بود.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با بیان در سال جاری ۱۵۸ نقطه حادثه خیز در هرمزگان شناسایی شد، عنوان کرد: از این تعداد، ۲۲ نقطه مورد تایید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور قرار گرفت که تا شهریور ماه امسال ۱۵ نقطه آن رفع شد، پنج نقطه در حال اجرای عملیات و دو نقطه نیز آشکاری سازی شده است.

 

وی از برقراری ارتباط سامانه بین پایانه و بندر از ۲۰ آذر خبرداد و گفت: از این پس رانندگانی که مجوزهای قانونی داشته باشند اجازه ورود به بندر را دارند که نتیجه آن حذف واسطه و دلالان و بهبود فرایند حمل و نقل است.

 

این خبر در حال تکمیل شدن است...

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مجلس اجلاس نماز سامانه فهما انتخابات قرآن کریم بودجه فهما هفته راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام اسدی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: تنها هفت روستای این استان با جمعیت بالای ۲۰ خانوار فاقد راه آسفالته هستند که ساخت راه پنج روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال است.

وی افزود: هدف‌گذاری سال گذشته این اداره کل احداث و بهسازی ۲۳ کیلومتر راه روستایی بود که خوشبختانه ۴۹ کیلومتر اجرایی شد که دو برابر هدف‌گذاری اولیه رقم خورد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر یادآور شد: اکنون ۳۹ پروژه راه روستایی با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در بوشهر فعال است.

کد خبر 6087169

دیگر خبرها

  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • خرید تضمینی بیش از ۱۱ هزار تن گندم در هرمزگان