Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد جوان که نمی‌خواست پدر شود، جنین سه ماهه همسرش را با ضرب و شتم به قتل رساند. ‏این مرد وقتی فهمید همسرش باردار است، تصمیم گرفت به هر طریقی که هست، بچه را از بین ببرد. او ‏قرص سقط جنین گرفت و به همسرش خوراند. اما به همین مسأله رضایت نداد و همسرش را آن‌قدر کتک زد ‏تا درنهایت جنین سه ماهه در شکم زن جوان از بین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی مادر جوان راهی بیمارستان شد، این ماجرا ‏را برای پزشکان تعریف کرد و درنهایت پلیس پایتخت پدر بی‌رحم را دستگیر کرد. ‏

ساعت ۲۰و ۳۰ دوشنبه نوزدهم‌آذر ماه زنی جوان، درحالی‌که به‌شدت زخمی شده بود، به بیمارستان مهدیه ‏مراجعه کرد. این زن از ناحیه شکم و روده به شدت درد داشت و پزشکان با دیدن وضع او، بلافاصله ‏اقدامات درمانی را آغاز کردند. پس از انجام معاینات اولیه، کادر درمانی متوجه شد که درد نواحی شکمی این ‏زن ناشی از سقط جنین غیرمجاز است و به احتمال زیاد او با ضرب و شتم فرزند خود را از دست داده است. ‏پزشکان در بررسی و معاینات اولیه متوجه شدند که این زن از سوی شوهرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته ‏است؛ بنابراین این خبر به پلیس گزارش شد و تیمی از ماموران تجسس کلانتری برای ‏بررسی موضوع به بیمارستان
اعزام شدند.

با حضور ماموران کلانتری، زن جوان که تحت نظر پزشکان قرار داشت، جزئیات این ماجرا را فاش کرد و گفت: ‏‏ «سه ماه و نیمه باردار بودم. همسرم اصلا دوست نداشت که پدر شود. وقتی باردار شدم و موضوع را به او ‏گفتم به شدت عصبانی شد. خیلی ناراحت بود و می‌گفت باید هر طور شده بچه را از بین ببرم. خیلی شوکه ‏شده بودم و نمی‌دانستم باید چه‌کار کنم. از طرفی شوهرم هر روز تأکید می‌کرد که باید سقط جنین کنم. به ‏علت اصرار‌هایی که داشت خودش چند قرص تهیه کرد و به من داد. با زور این کار را انجام می‌داد و ‏من دوست نداشتم بچه‌ام را از دست بدهم. تا اینکه یک بار بعد از خوردن قرص‌ها مرا مورد ضرب و شتم ‏قرار داد. آن‌قدر کتکم زد که در همان خانه فهمیدم بچه‌ام سقط شده است. بلافاصله از درد زیاد به بیمارستان ‏مراجعه کردم.» ‏

با صحبت‌های این زن جوان، ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، بازداشت شوهر این زن را در دستور ‏کار خود قرار دادند و صبح روز گذشته موفق شدند این مرد را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس منتقل ‏کنند. مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تأیید این خبر اعلام کرد که برای مرد جوان پرونده‌ای ‏تشکیل شده و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شده است. با این حال متهم هنوز به ‏جرم خود اعتراف نکرده و بازجویی‌ها از او همچنان ادامه دارد. ‏

منبع: روزنامه شهروند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث سقط جنین آزار همسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر

قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند.

به گزارش مشرق، رسیدگی به این پرونده از ۲۵ بهمن سال گذشته به‌دنبال تماس زن جوانی با پلیس در رابطه با قتل زن همسایه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

تحقیقات اولیه نشان می‌داد مقتول و همسرش با هم اختلاف داشته و صحبت‌های ضدونقیض همسر مقتول این فرضیه را مطرح کرد که جنایت خانوادگی است. در ادامه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت دریافتند که همسر مقتول مدتی قبل در جست‌وجوی آدمکش بوده است.

در نهایت با کنار هم قرار دادن، مدارک و شواهد پلیسی مرد میانسال بازداشت شد و در نهایت راز قتل همسرش را برملا کرد: به خاطر مشکلاتی که با همسرم داشتم، دو آدمکش اجیر کردم تا او را به قتل برسانند. من تمام اموالم را در اختیارم همسرم قرار داده بودم و حتی یک وام هم برای او گرفته بودم و مجبور شدم اقساط وام را هم خودم پرداخت کنم؛ همسرم حتی حاضر نمی‌شد اموالی را که به نامش زده بودم، به من برگرداند. ما به خاطر اختلافاتی که داشتیم یک بار از هم جدا شدیم اما به خاطر بچه‌هایمان دوباره ازدواج کردیم.

با اعتراف مرد میانسال که کارمند بانک بود، هویت فردی که آدمکش‌ها را به او معرفی کرده بود و همچنین دو آدمکش اجاره‌ای برملا شد. در ادامه تحقیقات در عملیات‌های جداگانه هر سه متهم دستگیر شدند.یکی از متهمان گفت: «مدتی قبل به صورت غیرقانونی وارد ایران شدیم و بعد از آن در قبرستان‌ها به عنوان قبرکن کار می‌کردیم. زمانی که با پیشنهاد چند صد میلیون تومانی دستمزد برای قتل مواجه شدیم بلافاصله قبول کردیم. قرار شد طلاهای مقتول و

۱۰۰ میلیون تومان پول نقد را از شوهر وی برای این جنایت بگیریم. او عکس و مشخصات همسرش را به ما داد و روزی که همسرش در خانه تنها بود، به خانه‌اش رفتیم. اما نتوانستیم آدرس را پیدا کنیم بنابراین به همسر مقتول زنگ زدیم. او خودش ما را تا نزدیکی خانه‌اش همراهی کرد و بعد از ما جدا شد و به محل کارش رفت.

او ادامه داد: صورت‌هایمان را با پارچه پوشاندیم و با کلیدی که از مرد میانسال گرفته بودیم وارد خانه‌اش شدیم. مقتول با دیدن ما شوکه شد، دهانش را گرفتیم و او را خفه کردیم. بعد هم به همسرش خبر دادیم که کار تمام شده است. طلاهای مقتول را سرقت کردیم و صد میلیون تومانی که به ما وعده‌اش را داده بود دریافت کردیم و راهی اسلامشهر شدیم. مدتی در خانه دوستم پنهان شدیم و تصور می‌کردیم که آب‌ها از آسیاب افتاده بعد دوباره راهی محل کار قبلی‌مان شدیم. قرار بر این بود مدتی که گذشت، طلاها را بفروشیم و از ایران برویم که دستگیر شدیم.

مردی که آدمکش‌ها را معرفی کرده بود نیز در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد. با اعتراف متهمان، به دستور بازپرس جنایی پایتخت، آنها در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری کنار عادل فردوسی‌پور
  • عکس | تصویری از محمدرضا گلزار و همسرش آیسان آقاخانی در دبی
  • ۱۰ خاصیت شگفت انگیز اسفناج در بارداری
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر
  • کدام مواد غذایی در زیبایی جنین تاثیر دارد؟
  • «ایران جوان بمان» با معرفی ایده «عطاری‌ها و سقط جنین»
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای به جرم قتل زن جوان در روز ولنتاین
  • فیلم| ابراز احساسات اهالی جنین موقع حمله ایران به اسرائیل
  • فیلم/ ابراز احساسات اهالی جنین موقع حمله ایران به اسرائیل
  • حال زیدان بدون تیم خوش است!