Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمدل بامری روز پنجشنبه در شورای اداری چابهار اظهار داشت: انتقال آب به سه استان شرقی کشور از آرزوهای دیرینه مردم این دیار بود که امیدواریم هر چه سریعتر تکمیل شود.

وی بیان کرد: چابهار با توجه به جایگاهی که دارد باید طرح‌های نیمه تمام ورزشی نظیر سالن‌های ورزشی و زمین کریکت آن تکمیل شود و وزیر ورزش نیز قول‌هایی برای تکمیل این طرح‌ها تا پایان سالجاری داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای اداری چابهار با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد شور انتخاباتی وظیفه مردم و مسوولان در این شهرستان است و باید همه‌ی اقشار از جمله روحانیان، معتمدان و امامان جمعه وجماعات برای حضور مردم در انتخابات تلاش کنند.

وی بیان کرد: حضور مردم در صحنه می‌تواند دشمنان را برای همیشه ناامید کند و این تلاش آنها از ۴۰ سال گذشته تاکنون ادامه دارد.

بامری تصریح کرد: بیش‌از ۷۵ جرم و تخلف انتخاباتی متوجه داوطلبان و مسوولان است که باید رعایت کنند تا مجبور به برخورد با این افراد نشویم.

وی بر مشارکت حداکثری، دشمن شکن، رعایت قوانین و سلامت انتخابات تاکید کرد و افزود: پیشگیری از جرم وظیفه مسوولان است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان به کلنگ زنی فرودگاه چابهار، آغاز عملیات اجرایی حاشیه نشینی و ساخت شهر جدید تیس اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های بازارچه مرزی ریمدان نیز در حال آماده سازی است و بزودی شاهد توسعه این مرز خواهیم بود.

وی ادامه داد: لایروبی بندرصیادی بریس در حال کار است و امیدواریم با تخصیص اعتبار هر چه سریعتر تکمیل شود.

بامری اظهار داشت: تکمیل لایروبی بنادر صیادی موجب خوشحالی صیادان می‌شود و بیش‌از ۷۰۰ شناور صیادی می‌توانند کار صید را انجام دهند.

برچسب‌ها آب شیرین سیستان و بلوچستان دریای عمان جلسه شورای اداری چابهار آبرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب شیرین سیستان و بلوچستان دریای عمان جلسه شورای اداری چابهار آبرسانی آب شیرین سیستان و بلوچستان دریای عمان جلسه شورای اداری چابهار آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط مدیران با مردم

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست شورای اداری استان، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهوری روی تحقق آن، گفت : در راستای تحقق این شعار انتظار می‌رود حضور و همراهی مردم در فعالیت‌های مختلف استان نمود بیشتری پیدا کند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی از همین شروع سال باید ارتباط و تعامل خود را بویژه به شکل دیدار‌های چهره به چهره با مردم افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر فعالیت مضاعف دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌جاری، اعلام کرد: مدیران استان در سال گذشته زحمات زیادی را در حوزه کاری خود انجام دادند، اما امسال باید تلاش و کار مضاعفی را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: در شروع این سال عزم اعضای شورای اداری استان باید بگونه‌ای جزم شود که با نهایت دقت و جدیت امور مربوط به استان را شروع و پیگیری کنیم تا در پایان سال نتایج رضایت بخشی به دست آید.

صحرایی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی هر طرح و برنامه‌ای که دارند باید از همین ابتدای سال آن را به مرور اجرایی کنند تا در پایان سال با کمبود فرصت برای اجرای آن مواجه نشوند.

وی به در پیش بودن دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان هم اشاره کرد و گفت: در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا مصوبات دور اول سفر مربوط به حوزه خود را احصاء کرده و مشخص کنند که کدام مصوبات اجرایی شده، کدام مصوبات در حال اجراست و کدام مصوبات هنور اجرایی نشده یا روند کندی دارد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید همکاری داشته باشند تا دور دوم سفر رییس جمهور برای استان پر برکت‌تر و با دستاورد‌های بیشتری همراه باشد.

وی به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این مرحله از انتخابات با همراهی و تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف، پرونده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با افتخار در استان بسته شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • هواشناسی ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم | انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها استفاده نمی‌کنند | عده ای آب ژرف می خواهند و عده ای دیگر از آب دریای عمان !