Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@17:01:45 GMT

ظرفیت های اقتصادی روستاها در قزوین شناسایی شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۹۴۳۱

ظرفیت های اقتصادی روستاها در قزوین شناسایی شود

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسی طرح پردیس های روستایی ظهر پنجشنبه با حضور عیسی قبادی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری، علی فرخزاد معاون عمرانی، اکرم نجفی مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین و نمایندگان دستگاههای اجرایی در استانداری قزوین تشکیل شد.

عیسی قبادی در این جلسه اظهارداشت: روستاهای استان قزوین دارای ظریفت های بسیار خوبی است که با شناسایی و فعال کردن آنها می توان به اقتصاد و اشتغال روستاها کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: یکی از کارهای خوب دفتر روستایی استانداری توجه به ظرفیت هایی است که می تواند برای روستائیان شغل ایجاد کند و امیدواریم با توانمندی هایی که در این عرصه وجود دارد بتوان طرح های مهمی را عملیاتی کرد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین یادآورشد: از دهیاران و بخشداران و فرمانداران انتظار می رود ضمن شناسایی ظرفیت های مغفول مانده با کمک خود روستائیان در عرصه هایی که تقاضا وجود دارد و نیز گرایش افراد بومی وارد کار شده و برای شکوفایی توانمندی ها همت کنند.

قبادی اظهارداشت: امیدواریم طرح پردیس روستایی که می تواند ساماندهی مشاغل روستایی را بدنبال داشته باشد در قزوین به صورت پایلوت بخوبی اجرا شود.

کد خبر 4795875

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین اشتغال روستایی انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها یاسوج تعطیلی مدارس بیرجند شهرکرد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه

دیدار مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین و کرمانشاه به منظور تبادل و بررسی مدیریت  و ساماندهی امور اتباع برگزار شد.

در این دیدار طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین ضمن خوش آمدگویی به سلیمانی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه گفت برگزاری چنین نشست هایی باعث انتقال تجارب خواهد بود  و قطعا این موضوع  بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

سلیمانی نیز با تشریح وضعیت امور اتباع و مهاجرین در استان کرمانشاه به ارائه نقطه نظرات در این حوزه پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • جهش تولیدات کشاورزی همدان از مسیر مولدسازی روستاها می‌گذرد
  • مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن
  • تدوین ۸۰ برنامه برای توسعه اقتصادی استان قزوین
  • تدوین ۸۰ برنامه برای توسعه اقتصادی
  • میانگین مقاوم سازی مسکن در اردبیل ۶۴ درصد است
  • ۷۵۰۰ مسکن روستایی در اردبیل امسال مقاوم‌سازی می‌شود