Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی از وصول ۷ هزار ۷۷۰ میلیارد ریال درآمد مالیاتی استان در ۸ ماه امسال خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ،کوماسی مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی در سفر به شهرستان خوی  گفت: در ۸ ماه گذشته ۷ هزارو ۷۷۰ میلیاردریال مالیات از بخش‌های مختلف استان وصول شده که یک درصد آن در بخش بهداشت و درمان و بقیه در جهت تکمیل زیر ساخت‌های استان و تامین هزینه جاری در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار گرفت   او همچنین از وصول یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال عوارض در استان هم خبر داد و تصریح کرد: این عوارض وصولی بین ۴۷ شهرداری و ۲ هزار دهیاری و روستا‌های بدون دهیاری برای اجرای طرح‌های عمرانی و آبادانی شهر‌ها و روستا‌ها توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی همچنین از اجرایی شدن صندوق فروشگاهی در مطب‌های پزشکان استان در جهت نظارت بردرآمد‌ها و اخذ مالیات هم خبر داد و افزود: علیرغم مخالفت‌ها و مقاومت‌ها نزدیک به ۶۵ درصد پزشکان استان در این طرح ثبت نام کرده اند.   او  تاکید کرد: این صندوق تنها یکی از ابزار‌ها برای کنترل پرداخت مالیات است، ابزار‌های دیگری هم در این زمینه وجود دارد تا همه مکلف به پرداخت مالیات باشند که در غیر صورت نه تنها مالیات اخذ میشود بلکه مودی جریمه هم خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی درآمد سازمان برنامه و بودجه شهرداری مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول بیش از ۱۱۰ همت از محل فرار ملیاتی

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: عزم راسخ سازمان امور مالیاتی در مبارزه با فرار مالیاتی و وصول معوقات و مطالبات دولتی از ابر بدهکاران موجب شد در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از این محل وصول شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید محمدهادی سبحانیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: عزم راسخ سازمان امور مالیاتی در مبارزه با فرار مالیاتی و وصول معوقات و مطالبات دولتی از ابر بدهکاران موجب شد در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از این محل وصول شود.

وی افزود: ۴۵ هزار میلیارد تومان جهت پرداخت مستمری کمیته امداد و بهزیستی و کالابرگ الکترونیکی به سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز شد.

کد خبر 739337

دیگر خبرها

  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار و معوقات مالیاتی در سال گذشته
  • دیدار نوروزی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با مدیرکل دیوان محاسبات استان
  • امیر منصور آریا به تور مالیات افتاد | ۶۵ هزار متر زمین در تهران به تملک دولت درآمد
  • حدود ۷۵ هزار نفر در آذربایجان‌غربی خون اهدا کردند
  • ابر بدهکاران مالیاتی نقره داغ شدند
  • ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی اخذ شد/ پرداخت کالابرگ و مطالبات گندمکاران با مالیات مردم
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد مالیات معوق از بدهکاران مالیاتی
  • وصول بیش از ۱۱۰ همت از محل فرار مالیاتی
  • وصول بیش از ۱۱۰ همت از محل فرار ملیاتی
  • بازاریان آذربایجان‌غربی ۵۲ میلیارد ریال جریمه پرداخت کردند