Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@05:30:45 GMT

خادمین موکب اوقاف مازندران تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۹۵۳۷

خادمین موکب اوقاف مازندران تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت‌الاسلام موسوی متقی در مراسم قرائت زیارت عاشورا با حضور فعالان و خادمین موکب اربعین حسینی اوقاف مازندران که در شهر مقدس سامرا به خدمت رسانی پرداخته بودند، با بیان اینکه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی توفیق بزرگی است که نصیب هرکسی نمی‌شود، گفت: شهر مقدس سامرا همیشه محل غربت شیعیان بوده است، اما طی چند سال اخیر به برکت اربعین حسینی و حضور زائران پیاده شاهد این هستیم که غربت از سامرا دور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از فعالیت خادمین موکب امامزادگان مازندران در سامرا قدردانی کرد و افزود: موکب اوقاف مازندران در شهر مقدس سامرا تنها موکبی بوده است که بصورت شبانه روزی به زائران حسینی خدمت‌رسانی می‌کرده و از این رو یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین مواکب سازمان اوقاف در اربعین حسینی بشمار می‌رود.
موسوی متقی گفت: دشمن نمی‌خواهد شیعیان در اربعین حسینی حضوری پرشور داشته باشند، اما دوستداران اهل بیت ثابت کردند هیچ‌گاه این اجازه را نخواهند داد تا به اهمیت اربعین حسینی لطمه‌ای وارد شود.

حجت‌الاسلام موسوی متقی مدیرکل فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و حجت‌الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف مازندران در این مراسم از خادمین موکب امامزادگان مازندران که در ایام اربعین حسینی در شهر مقدس سامرا به خدمت‌رسانی پرداختند، تجلیل کردند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه مازندران اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در اردوی فرهنگی، تربیتی یک روزه از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان با تقدیم هدایایی تجلیل شد.

مسئول عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه اعضای وابسته به عنوان گنجینه‌هایی باارزش و مشاورانی کارآزموده، نماد خدمت خالصانه به مردم و کشور هستند. گفت: اعضای وابسته در کمال صداقت و درستکاری بیش از سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت به کشورمان گذرانده و برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه، مجاهدانه تلاش کرده اند که استفاده از تجربه آنها ثروت ماندگاری برای آیندگان و سرمایه‌ای ارزشمند برای جامعه است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی در ادامه با بیان اینکه اعضای وابسته‌ی انتظامی به خاطر تلاش‌ها و جانفشانی‌هایی که در دوران خدمتی خود انجام داده اند همواره مورد تکریم و احترام هستند، اظهارداشت: تکریم و توانمندسازی اعضای وابسته از رویکرد‌های بسیار مثبتی است که انتظامی با توسل به این رویکرد و با استفاده از تجربیات این قشر پرافتخار گام‌های بلندی در پیشبرد اهداف سازمانی خود برداشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان
  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • تجلیل ازتعدادی ازپیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • بهره‌مندی ۷۰۰۰ موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • بهره‌مندی ۷ هزار موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران