Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@19:11:43 GMT

فرشید اسماعیلی بازی شاهین بوشهر را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۹۵۴۵

فرشید اسماعیلی بازی شاهین بوشهر را از دست داد

اردوی استقلال در آستانه بازی پایانی نیم فصل با خبر بد دیگری مواجه و شماره ۸ خود را برای بازی با شاهین از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در حالی روز شنبه در تهران میزبان تیم انتهای جدولی شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود که با دومین خبر بد این روزها روررو و یکی از کلیدی ترین بازیکنان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرشید اسماعیلی، هافبک استقلال به علت مصدومیت از ناحیه عضله چهارسر در بازی برابر پیکان تهران، بازی هفته پانزدهم را از دست دادتا اردوی آبی ها با شوک دیگری روبرو شود.

 

در غیاب اسماعیلی مصدوم له احتمال فراوان آرش رضاوند از ابتدا به میدان خواهد رفت تا پشت زوج ویرانگر وظیفه تغدیه آنها را بر عهده داشته باشد.

استقلال تهران فرشید اسماعیلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران فرشید اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق در تهران برگزار شد

دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق ایران جهت شرکت در مسابقات جهانی استرالیا در تهران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، این اردو از 24 فروردین آغاز و تا 29 فروردین ادامه داشت.

در دومین دوره اردوی تیم ملی 7 ورزشکار از جمله: امیرارسلان زارعی، سید محمد حسینی، آرش آستانه، سامان سپیددست، خشایار حسینیان، امیرمحمدکاظمی و بهشاد علیزاده زیرنظر محمد ناظری سرمربی و فراز رغبتی سرپرست، حضور داشتند.

در جریان رکوردگیری ورزشکاران، رکورد ملی در دو ماده، ارتقا یافت. در ماده 100 متر ترکیبی سه بار رکورد ملی توسط سیدمحمد حسینی، سامان سپید دست و امیرارسلان زارعی شکسته شد که در نهایت امیرارسلان زارعی در این ماده با ثبت رکورد یک دقیقه و شش ثانیه و سی و دو صدم ثانیه بهترین رکورد ملی را به نام خود ثبت کرد.
 
همچنین در ماده 50 متر حمل آدمک امیرارسلان زارعی توانست با رکورد سی دو ثانیه و دوازده صدم ثانیه رکورد ملی جدیدی را به نام خود به ثبت برساند.

گفتنی است مسابقات قهرمانی جهان، سال جاری در کشور استرالیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدرنشینی سرخ‌ها با سوزاندن «نفت»/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال
  • پرسپولیس از آبادان به صدر رفت | برد پرگل سرخ‌ها برای جا گذاشتن استقلال
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق در تهران برگزار شد
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • برخورد قاطع با هنجار شکنان ضروری است
  • قیمت شاهین در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • حضور فوتبالیست چهارمحال و بختیاری در اردوی تیم ملی