Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@02:11:01 GMT

زمان دیدارهای استقلال و پرسپولیس تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۹۵۵۴

زمان دیدارهای استقلال و پرسپولیس تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری مهرو به نقل از  سازمان لیگ فوتبال ایران، با توجه به مصوبه شورای تامین استان، ساعت دو مسابقه از هفته پانزدهم لیگ برتر به شرح زیر تغییر کرد:

سایپا - پرسپولیس ساعت ۱۵  در ورزشگاه شهدای شهر قدس
استقلال – شاهین شهرداری بوشهر ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی 

کد خبر 4795879.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس آندره استراماچونی کشتی آزاد تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال شهر خودرو مشهد والیبال تیم فوتبال تراکتور وزارت ورزش و جوانان تکواندو تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب یا صبح؛ بهترین زمان برای وزن‌کردن چه وقتی است؟/ ۵ دستور برای رفتن روی ترازو

به گزارش خبرآنلاین، هم‌چنین عدد روی ترازو در برخی موارد بیانگر تغییرات در عضلات و میزان احتباس آب در بدن است. به عنوان مثال، اگر شروع به ورزش کنید و آن را ادامه دهید، روزهای نخست خواهید دید که عدد وزن شما روی ترازو ممکن است بیشتر شود، زیرا در حال عضله‌سازی هستید و این یک تغییر مثبت است. مقدار نمک یا کربوهیدراتی و حتی داروهایی که در طول روز مصرف می‌کنید هم ممکن است وزن روزانه شمارا دچار تغییر کند.

بهترین زمان برای وزن کردن، اول صبح بعد از رفتن به سرویس بهداشتی و قبل از خوردن یا نوشیدن چیزی است؛ به این دلیل که بدن در طول شب، زمان کافی برای هضم تمام خوراکی‌ها و نوشیدنی‌هایی که از روز قبل مصرف کرده‌اید را داشته است.

بهترین وقت برای وزن‌کردن چه زمانی است؟

اگر عادت دارید روزانه خود را وزن کنید، ترجیحاً این کار را در ساعت معینی انجام دهید، از یک ترازوی ثابت استفاده کنید و آن را تغییر ندهید. رعایت نکات زیر هم به محاسبه دقیق وزن کمک می‌کند:

اول صبح خودتان را وزن کنید. زمانی که پا روی ترازو می‌گذارید، لباس کمتر و سبک‌تری به تن داشته باشید. ترازو را روی یک سطح صاف و سخت قرار دهید؛ لزرش، کج شدن ترازو یا قرار دادن آن روی فرش ممکن است منجر به خطا در محاسبه وزن شود. وزن خود را با صاف ایستادن روی ترازو در حالی که هر دو پا کمی از هم فاصله دارند، به طور مساوی تقسیم کنید. برای بالا بردن دقت در محاسبه وزن واقعی، با پای برهنه روی ترازو بروید.

منابع: livestrong ، consumerreports

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888828

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند از ۱۳ فروردین
  • شب یا صبح؛ بهترین زمان برای وزن‌کردن چه وقتی است؟/ ۵ دستور برای رفتن روی ترازو
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند
  • زمان نیمه نهایی لیگ والیبال تغییر کرد
  • کاش هیچ وقت به استقلال نمی‌رفتم!/ اگر زمان به عقب برگردد...
  • زمان تقابل پرسپولیس با گربه سیاه مشخص شد
  • برنامه جام حذفی اعلام شد | زمان بازی حساس پرسپولیس برابر گربه سیاه
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس