Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»،  جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تحریم برخی شرکت‌های ایرانی از سوی کشورهای اروپایی، گفت: اقدامات غیر قابل توجیه و غیر قانونی و ناعادلانه برخی کشورهای اروپایی در برهه زمانی فعلی، ناشی از خروج ایالات متحده از توافق هسته‌ای و فشارهایی است که واشنگتن به این کشورها وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه تحریم شرکت هواپیمایی ماهان از سوی دولت ایتالیا نیز در راستای فشارهای کاخ سفید به کشورهای اروپایی قابل تحلیل و ارزیابی است، افزود: طبق قوانینی که مجلس  وضع کرده است، در چنین مواردی حق دولت ایران برای مقابله به مثل با کشورهای نقض کننده قرار دادها و پیمان‌ها محفوظ است.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: در ماجرای تحریم هواپیمایی ماهان نیز دولت در قبال کشور ایتالیا حق مقابله به مثل دارد و این مقابله به مثل در قوانین به صورت شفاف بیان شده است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: آمریکا تحریم نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند

یک نماینده ادوار مجلس با انتقاد از اظهارات اعضای دولت درباره ارز‌های تلگرامی گفت: «هفت، هشت یا ۱۰ نفر مثل آقای خلجی، آقای منصوری و ... آقای رئیسی را محاصره کرده‌اند و تلاش می‌کنند تا یک منظومه شمسی دیگر را برای آقای رئیسی تصویر کنند که مملکت گل و بلبل است.»

به گزارش خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس، با اشاره به اظهارات اعضای دولت سیزدهم درباره ارز‌های تلگرامی گفت: «این فرار به جلو که چه عرض کنم، این دویدن به جلو است. این‌ها حرف‌های بچگانه‌ای است. این‌ها یعنی با مردم ارتباط ندارند؛ والله بالله حتی مدیران قبلی هم صلاح این مملکت را می‌خواهند و ما خائنی به جز بنی‌صدر نداشتیم. بعضی‌ها یک اشتباهاتی داشتند همانطور که دولت آقای رئیسی هم اشتباهاتی دارد که البته متأسفانه این دولت بیشتر از همه آن‌ها دارد اشتباه انجام می‌دهد.»

وی ادامه داد: «بار‌ها واقعیت موجود را به آقای رئیسی گفته‌ام، ایشان یک تیم دیگری برای خود مهیا کند و بروند از واقعیت‌های جامعه برای ایشان گزارش بیاورند. هفت، هشت یا ۱۰ نفر مثل آقای خلجی، آقای منصوری و ... ایشان را محاصره کرده‌اند و تلاش می‌کنند تا یک منظومه شمسی دیگر را برای آقای رئیسی تصویر کنند که مملکت گل و بلبل است.»

جعفرزاده گفت: «آقای رئیسی یک تیم را داروخانه‌ها بفرستند و یک تیم دیگر را به بازار بفرستد، شما پایتان را در چهارتا قصابی بگذارید همه چیز برای شما مشخص می‌شود. متأسفانه عرض کردم، با ۴۰۰ یا ۵۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می‌رود و بعد هم می‌گوید من رفتم میان مردم. اصلاً مردم می‌توانند به شما برسند؟ یکی هم می‌خواهد یک حرفی بزند، یک درخواستی دارد که مخالف نظر آقای رئیسی است، تند تند صلوات می‌دهند.»

دیگر خبرها

  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • افزایش بودجه نظامی کشورهای اروپایی به بالاترین رقم از زمان جنگ سرد
  • ادعای رئیس‌جمهوری لهستان درباره راهبرد آتی روسیه
  • نماینده کارگران ساختمانی : بیمه ۴۰۰ هزار نفر در دولت رئیسی قطع شد
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • تاکید قالیباف بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی موفق عمل کرده است