Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی سنگنوردی نوجوانان و جوانان کشورمان با حضور سه قزوینی به مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا بنگلور هند اعزام شد.

به گزارش برنا از قزوین،تیم ملی هفت نفره سنگ‌نوردان کشورمان با مربیگری و سرپرستی علیرضا بلاغی مربی قزونیی برای شرکت در مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا عازم هند شدند. علیرضا پیله فروشان و امیر رضا کرم زاده ملی پوشان قزوینی بعنوان ورزشکار در این مسابقات حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سنگنوردی رضا، مهدی و میلاد علیپور، سنگنوردان قزوینی سه قهرمان قزوینی آسیا و جهان هستند و رضا علیپور بعنوان سریع ترین مرد عمودی جهان رکوردار ماده سرعت در دنیا است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی جهان رقابت آسیا برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاطمه مجلل به فینال روئینگ قهرمانی آسیا راه یافت

به گزارش خبرنگار مهر، دومین روز از رقابت های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی بازیهای المپیک در چونگدوی کره جنوبی امروز شنبه با راهیابی فاطمه مجلل به فینال تک نفره زنان آغاز شد.

در ادامه این رقابت ها فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان در گروه اول دور نیمه‌نهایی در مصاف با حریفانی از قزاقستان، کره، ازبکستان، سنگاپور و چین‌تایپه با زمان ۸:۰۳.۴۷ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کرد و به فینال مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و سنگاپور اول و سوم شدند.

همچنین حمیدرضا رضوانی در مرحله نیمه نهایی روئینگ یک‌نفره مردان در رقابت با حریفانی از ازبکستان، هند، تایلند، عراق و چین‌تایپه با زمان ۷:۳۰.۵۱ دقیقه به عنوان قایق پنجم از خط عبور کرد و به فینال B مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، هند و تایلند به ترتیب اول تا سوم شدند. فینال B این ماده فردا صبح برگزار می‌شود.

طبق قوانین ۵ قایق نخست انفرادی زنان و مردان در این رقابت ها صاحب سهمیه حضور در بازیهای المپیک پاریس خواهند شد. همچنین دو قایق نخست دو نفره زنان و مردان هم جواز حضور در بازیهای المپیک را دریافت خواهند کرد.

فینال این ماده صبح روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

مسابقات قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک از ۳۱ فرودین ماه الی دوم اردیبهشت ماه در چونگدو کره جنوبی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6082902

دیگر خبرها

  • فاطمه مجلل به فینال روئینگ قهرمانی آسیا راه یافت
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا - اقیانوسیه؛ راهیابی رضوانی به فینال B
  • یل گتوند بهترین کشتی‌گیر فرنگی ۲۰۲۳ آسیا شد
  • جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • پس از رایزنی میراسماعیلی با رئیس اتحادیه آسیا؛ جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • راهیابی ملی پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا
  • امین میرزازاده برترین فرنگی‌کار سال آسیا شد
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود