Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مشاور رسانه‌ای سفارت یمن در ریاض در انتقاداتی تند از سیاست‌های امارات، این کشور را به حمایت از القاعده و داعش در یمن متهم کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مشاور رسانه‌ای سفارت یمن در ریاض در انتقاداتی تند از سیاست‌های امارات، این کشور را به تلاش برای ویرانی یمن متهم کرد.
انیس منصور که در گفتگو با برنامه الاتجاه المعاکس در شبکه تلویزیونی الجزیره قطر سخن می‌گفت، امارات را به حمایت از القاعده و داعش در یمن متهم کرد و درباره اقدام نیرو‌های تحت حمایت امارات در بازپس گیری شهر مکلای یمن گفت، آنچه در مکلا اتفاق افتاد توافق میان امارات و القاعده بود تا مکلا را پس دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خدا قسم حتی یک نفر در مکلا کشته یا زخمی نشد، اصلا هیچ درگیری ایی رخ نداد.
او امارات را به آزادی سازی چهره‌های شاخص القاعده و داعش از زندان‌ها با هدف پیگیری ماموریت‌های محوله از سوی ابوظبی متهم کرد و افزود، خالد عبدالنبی از مبلغان داعش را برای چهارده روز از زندان آزاد کردند تا بتواند با نیرو‌های دولت قانونی (نیرو‌های دولت مستعفی عبدربه منصور هادی) در نبرد عدن، بجنگد.
این سیاستمدار یمنی با بیان اینکه ترور شخصیت‌های مخالف امارات در یمن یکی از ماموریت‌هایی است که عناصر القاعده و داعش پس از آزادی از زندان مامور انجام دادن آن هستند، گفت، این اقدامات با حمایت این فرد که در عکس می‌بینید، انجام می‌شود، این محمد بن زاید (ولیعهد ابوظبی) و این هانی بن بریک (دبیر کل شورای انتقالی جنوب از گروه‌های تحت حمایت امارات) است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سیاستمدار امارات ویران کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم کردستان عراق در خانه‌‌ای ویران شده در غزه خبرساز شد (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • اعلام آمادگی مجموعه مدیریت سیستان و بلوچستان از گسترش و حمایت خانه های دین و زندگی
  • پرچم کردستان عراق در خانه‌‌ای ویران شده در غزه خبرساز شد (فیلم)
  • سیاستمدار اسرائیلی: الان وقت جنگ با ایران است؟ / ترور سردار زاهدی یک تصمیم کوته بینانه است
  • مدیر بندر ایلات: هر ماه میلیون‌ها دلار خسارت می‌دهیم
  • سیاستمدار صهیونیست: الان وقت ورود به جنگ با ایران نیست
  • زنان یمنی از ترس، استاد این کار شدند!
  • مهدی تارتار: هیچ حمایتی نمی‌شویم و حتی زمین تمرین هم نداریم!
  • نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح
  • حمایت شورای شهر بجنورد از برنامه‌های عملیاتی شهردار مرکز استان