Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمین عباسی، وزنه‌بردار اردبیلی به اردوی تیم ملی جوانان ایران فراخوانده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اردوی آمادگی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کشورمان برای شرکت در مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا و جوانان جهان وزنه‌برداری به مدت دو هفته از ۲۲ آذر ماه در شهرستان کامیاران کردستان آغاز خواهد شد که آرمین عباسی از اردبیل در رده سنی جوانان و دسته ۸۹ کیلوگرم در فهرست دعوت شدگان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 برای این اردو ۷ وزنه‌بردار نوجوان و ۱۲ وزنه‌بردار جوان دعوت شدند؛ محمدرضا کاظمی‌نژاد مدیرفنی تیم‌های ملی پایه، مهدی بهرام‌زاده، علی قربان‌نژاد، علی شاهرخی و شاهو جوانمردی، مربیان و علیرضا حبیب‌پور به‌عنوان سرپرست در این مرحله از اردو، اعضای کادر فنی را تشکیل می‌دهند.

رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه امسال در ازبکستان و مسابقات قهرمانی جوانان جهان ۲۴ اسفند تا ۴ فروردین سال ۹۹ در رومانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/3463/725

منبع: فارس

کلیدواژه: وزنه برداری اردبیل نوجوانان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی

 اردوی تیم ملی دوچرخه سواری مردان و بانوان ایران در رده سنی بزرگسالان، امید و جوانان تا بیست و یکم اردیبهشت  به میزبانی پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.
 آیدین علیاری در رده بزرگسالان، در رده امید،علی لبیب و در رده جوانان، پردیس فیض اللهی به عنوان نمایندگان آذربایجان شرقی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • قابی خاطره انگیز از اردوی مذهبی و تفریحی نوجوانان در شهرک شهید کلاهدوز آزادشهر
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • سلامت نوجوانان و جوانان یکی از ضروریات نظام سلامت است
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟