Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه استقلال، در روز‌های اخیر اخبار مختلفی از طریق سایت‌ها و کانال‌های مختلف در خصوص اخبار این روز‌های استقلال منتشر شده که این امر موجب سردرگمی هواداران عزیز استقلال شده است.

به این وسیله باشگاه استقلال از رسانه‌ها و هواداران محترم خود می‌خواهد که اخبار را تنها از مجاری رسمی این باشگاه دنبال کنند و بدیهی است که باشگاه استقلال انتشار هرگونه خبر کذب و بدون منبع را بر نمی‌تابد و از طریق قانون با افترا زنندگان و منتشر کنندگان اخبار دروغین مانند گذشته برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال از هواداران خود می‌خواهد تا به عوامل این باشگاه اعتماد داشته باشند و ضمن ایجاد فضایی آرام، به مسئولان کمک کنند تا انشاالله در ساعات آینده اخبار خوشی در اختیار آن‌ها قرار گیرد. مطمئنا تنها چیزی که اهمیت دارد، نام بزرگ استقلال است و با ایجاد فضای همدلی، بازیکنان استقلال می‌توانند در مصاف روز شنبه به موفقیت برسند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت در بازداشتگاه وزرا به دلیل حجاب بود؟/ پلیس اطلاعیه داد

به گزارش خبرآنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی فاتب طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد.

یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای ۹مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم،چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودروها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر گردید و در ایام نوروز به زندان منتقل می‌گردد.

بنا بر دستورقضایی برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به محلِ جرم اعزام که حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه، که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی منتقل و برابر اظهاراتِ تخصصیِ کادرِ درمان متهم از قرصِ نامعلوم استفاده نموده و فوت شده است.

گفتنی است دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضایی تحتِ پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر گردیده است.

طلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896025

دیگر خبرها

  • سیروس دین محمدی: بیخیال ما پیشکسوتان؛ حواشی یک ذره جمع شود، استقلال قهرمان است! / فیلم
  • شمار قربانیان سیل در افغانستان به 66 نفر رسید
  • جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد
  • اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی
  • سند واگذاری استقلال و پرسپولیس منتشر شد + جزئیات | متقاضیان تا چه روزی فرصت دارند؟
  • انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • فوت در بازداشتگاه وزرا به دلیل حجاب بود؟/ پلیس اطلاعیه داد
  • اطلاعیه پلیس: فوت دختر جوان در ساختمان وزرا کذب است
  • اطلاعیه پلیس تهران: فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • فوت در ساختمان وزرا کذب است+فیلم