Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , سرهنگ سعید عالی پور در نشست تعاملی با دادستان دادسرای عمومی و انقلاب ایوان و در جمع مدیران و فرماندهان پلیس‌های های تخصصی و کلانتری و پاسگاه ها، خدمت به مردم و برقراری آرامش در جامعه را انگیزه اصلی پلیس در کنار دستگاه قضا خواند و گفت: امنیت موجود در شهرستان در سایه همراهی و مشارکت آحاد مردم و تلاش‌های پلیس و دستگاه قضایی به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تعامل بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی راموجب افزایش امنیت و آرامش در جامعه دانست و افزود: حاصل این تعامل، کاهش و کنترل جرایم است.

سرهنگ عالی پور اضافه کرد : وقتی در مورد امنیت از مردم سئوال می‌شود بلافاصله نام نیروی انتظامی و دستگاه قضا بر زبانشان جاری می‌شود و مسئول حفظ و برقراری امنیت را در درجه اول این دو نهاد می‌دانند لذا این دیدگاه مردم، نقش و جایگاه و مسئولیت خطیری که این نهاد‌ها دارند را بیان می‌کند.

مهدی پروین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایوان سطح تعامل دستگاه قضایی و پلیس را در این شهرستان مطلوب ارزیابی کرد و یادآورشد: از زحمات فرماندهی و کارکنان مجموعه انتظامی شهرستان ایوان به لحاظ تلاش‌های شبانه روزی و برقراری نظم و امنیت عمومی صمیمانه تشکر می‌کنم.

او عنوان کرد: امنیت اتفاقی به دست نمی‌آید و حاصل عملکرد هردو نهاد قوه قضاییه و نیروی انتظامی می‌باشد، زیرا این دو نهاد با توجه به وظایف کاری آن چنان در هم تنیده شده اند که امکان تفکیک شدن آن‌ها و جود ندارد.

دادستان ایوان بیان کرد: هر پرونده‌ای در سرنوشت یک فرد یا یک خانواده دخیل است و باید در فرایند رسیدگی احقاق حق شود و حق و حقوقی از شخص یا اشخاصی ضایع نشود لذا کیفیت و عدالت در تحقیقات بسیار مهم است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا

عبدالعلی شعبانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وصول گزارشات متعدد مبنی بر درگیری و ایجاد آزار و اذیت و اختلال در آرامش و نظم و امنیت عمومی در نقاط مختلف شهر آستارا توسط تعدادی از افراد با سابقه درگیری و شرارت در شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا تصریح کرد: در اجرای این مأموریت، بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع به محل اعزام و در عرض کمتر از ۴ ساعت ۶ نفر از متهمان را که با ایجاد شرارت و درگیری موجب رعب و وحشت در بین مردم منطقه شده بودند، دستگیر کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان، اجازه سلب آسایش و آرامش مردم را به کسی نخواهد داد به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد: کسانی که بخواهند به هر نحوی موجب رعب و وحشت در بین مردم شوند قطعاً با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 6082710

دیگر خبرها

  • معتمدین و بزرگان حلقه ارتباط پلیس و مردم هستند
  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم تلاش کنید
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت