Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانایی گفت: درحال حاضر سه سازمان مردم‌نهاد از فرمانداری مرکز استان سمنان دارای مجوز بوده و فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سید «عباس دانایی» در مراسم اختتامیه جشنواره ورزش، مشارکت، سلامتی ویژه سازمان های مردم‌نهاد سمنان شهرستان سمنان بابیان اینکه بالغ‌بر ۱۴۳ تشکل مردمی در مرکز استان مشغول فعالیت‌های گسترده در زمینه‌های ‌مختلف هستند گفت: در حال حاضر سه سازمان مردم‌نهاد از فرمانداری مرکز استان دارای مجوز بوده و فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار سمنان با اشاره به اینکه به ازای هر هشت ازدواج، یک مورد طلاق در مرکز استان سمنان اتفاق می‌افتد که نسبت به نُرم استانی بسیار مطلوب است اظهارداشت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در این حوزه با مشارکت مجموعه‌های تشکل مردمی شاهد کاهش آمار طلاق در مرکز استان هستیم.

 

وی بابیان اینکه برگزاری نشست های هم‌اندیشی سازمان‌ها و تشکل‌های مردمی، می‌تواند کمک حال رفع مشکلات و موانع در مسیر پیشبرد امور این نهادها باشداضافه کرد: سازمان های مردم‌نهاد با توجه به رسالت غیردولتی بودن خود، می‌توانند در مشارکت گسترده آحاد مردم در انتخابات پیش رو، نقش به سزایی را ایفا کنند.

 

دانایی از پای کارآمدن تشکل‌ها و سازمان های مردم‌نهاد و غیر دولتی به صورت ویژه در بحث آسیب‌های اجتماعی خبردادوافزود: قطعا با حضور این سازمان های مردم‌نهاد می‌توان اقدامات خوبی را به انجام رساند که لازمه آن انجام همکاری‌های لازم با آن‌ها است.

 

فرماندار سمنان بابیان اینکه برای اولین بار، ۴۰۰ نفر از اعضای سازمان های مردم‌نهاد در این جشنواره ثبت‌نام کرده و در ۱۲ رشته ورزشی فردی و تیمی به رقابت پرداختند، افزود: این جشنواره از ۲۰ آبان ماه سال جاری به مدت ۱۰ روز در شهرستان سمنان باهدف ایجاد تحرک، نشاط و شادابی برگزار شد.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس قرآن کریم کانون های مساجد قرآن مسجد بودجه اجلاس نماز فعالیت های مسجدی سازمان های مردم نهاد و غیر دولتی سازمان مردم نهاد فرماندار سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم با خرید از سایت هایی غیرمجاز به گرانفروشی بلیت کمک نکنند/ راه های تشخیص سایت های غیرمجاز

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه مردم با خرید از سایت هایی غیرمجاز به گرانفروشی بلیت هواپیما کمک نکنند، گفت: تمام سایت های مجوز لینک وب سایت سازمان هواپیمایی را بارگذاری کرده اند که افراد با کلیک بر روی آن لینک به سازمان هواپیمایی ارجاع داده می شوند. همچنین نام سایت دارای مجوز در فهرستی که سازمان از آژانس، سایت ها و پلت فرم های دارای مجوز بارگذاری کرده، درج شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، جعفر یازرلو با بیان اینکه توصیه ما به مردم خرید بلیت به صورت مستقیم از شرکت های هواپیمایی است، اظهار داشت: برخی از ایرلاین ها ظرفیت خود را برای عرضه بلیت نوروزی را افزایش داده اند و توصیه ما به مسافرانی که هنوز بلیت تهیه نکرده اند این است که به طور مستقیم و سیستمی از شرکت های هواپیمایی خریداری کنند. 

یازرلو تاکید کرد: مسافران با خرید مستقیم اجازه گران فروشی به دلالانی که مجوز هم ندارند را ندهند و به گران فروشی کمک نکنند. 

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه مسافران هر میزان گران فروشی را ثبت شکایت کنند، گفت: در مرکز کنترل علمیات (OCT) عملکرد ایرلاین ها به صورت آنلاین رصد می شود و از تمام ایرلاین ها نمایندگانی در این مرکز حضور دارند تا در بروز مشکل با همکاری سایر ایرلاین ها آن مشکل در کمترین زمان حل شود و تاخیر طولانی رخ ندهد و در همین مرکز به شکایات مردمی هم رسیدگی می کنیم.

وی تاکید کرد: هر تخلفی بلافاصله مورد رسیدگی قرار می گیرد و در تعیین جرایم تا تعلیق هم پیش رفته ایم. سایت هایی فروش بلیت متخلف که مجوز داشته باشند تعلیق می شوند و سایت هایی که مجوز ندارند را به دادستانی معرفی می کنیم. 

وی ادامه داد: در بحث ثبت شکایات درباره تاخیر در لحظه موضوع را پیگیری می کنیم تا براساس آیین نامه حقوق مسافر اقدامات لازم انجام شود. 

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: مسافران توجه داشته باشند در صورت خرید مستقیم بلیت می توانند به یک بلیت استاندارد دسترسی داشته باشند که هر گونه اطلاع رسانی ایرلاین از جمله اعلام تاخیرها و ابطال پرواز به خریدار پیامک می شود در غیر این صورت این پیامک تنها به فردی که بلیت را به صورت انبوه خریداری کرده و در واقع واسطه گر است، ارسال می شود که در این صورت مصرف کننده نهایی و مسافر به پیامک و اطلاعات دسترسی نخواهند داشت. 

وی درباره تشخیص سایت هایی غیرمجوز با سایت هایی مجوز فروش بلیت گفت: تمام سایت های مجوز لینک وب سایت سازمان هواپیمایی را بارگذاری کرده اند که افراد با کلیک بر روی آن لینک به سازمان هواپیمایی ارجاع داده می شوند همچنین نام سایت دارای مجوز در فهرستی که سازمان از آژانس، سایت ها و پلت فرم های دارای مجوز بارگذاری کرده، درج شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مردم با خرید از سایت هایی غیرمجاز به گرانفروشی بلیت کمک نکنند/ راه های تشخیص سایت های غیرمجاز
  • اولین فراخوان مجدد ایران خودرو برای مشتریان پارس
  • انتقاد سازمان‌های مردم نهاد از رویکرد کمیته حقیقت یاب
  • برگزاری طرح «هیأت خبرنگار»
  • ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیزات بیمارستانی کردستان جذب شد
  • راوی فعالیت‌های قرآنی هیأت‌ها در ماه رمضان شوید
  • ‌ولایت مداری و حمایت از نظام‌ مهمترین دلیل مشارکت سمنانی ها در انتخابات
  • سنگ‌اندازی در مسیر فعالیت شرکت دانش‌بنیان پهپادهای سمپاش: نباید تولید کنید!
  • تاخیر مناطق آزاد در اجرای قانون مجوزها
  • سازمان مناطق آزاد هنوز به درگاه ملی مجوز‌ها متصل نیست