Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت دانشجویان انجمن اسلامی دانشجویان شهید بهشتی (تحکیم وحدت) شماره ۳۲ نشریه دانشجویی «دید نو» منتشر شد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت دانشجویان انجمن اسلامی دانشجویان شهید بهشتی(تحکیم وحدت) شماره 32 نشریه دانشجویی«دید نو» منتشر شد.

در این شماره از این نشریه دانشجویی به مسئله روز دانشجو به صورت ویژه پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برای مشاهده این نشریه اینجا را کلیک کنید. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید بهشتی انجمن اسلامی تحکیم وحدت نشریات دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت دانشجویان برای ثبت تقاضای وام‌های دانشجویی اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام وام های دانشجویی ویژه دانشجویان روزانه از ابتدای اسفندماه آغاز شده و تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ مطابق با برنامه زمان بندی شده که برای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ارسال شده، دانشجویان فرصت دارند تقاضای وام خود را ثبت کنند.

میزان اعتبار وام های تحصیلی و ضروری در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری برای هر دانشگاه به صورت مجزا تخصیص داده شده است و فقط پرداخت اعتبار وام ودیعه مسکن متاهلی به صورت متمرکز خواهد بود.

نظر به اهمیت تسریع در پرداخت وام ها به دانشجویان و با توجه به گذشت حدود یک ماه از ثبت تقاضاها، پرداخت وام های تحصیلی نیمسال دوم از روز ۲۶ اسفند ماه شروع شده است.

دانشجویانی که هنوز برای دریافت وام ثبت نام نکرده اند نیز تا ۱۵ اردیبهشت سال جدید فرصت دارند تا مطابق با جدول زمان بندی وام ها برای ثبت تقاضا به سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی: https://refah.swf.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6057898

دیگر خبرها

  • دستاورد محققان ایرانی درباره ربات هوشمند در نشریه جهانی منتشر شد
  • دستاورد محققان دانشگاه شریف در نشریه معتبر جهانی منتشر شد
  • شرط اخذ مُهر تردد دانشجویی اعلام شد
  • چه کسانی مهر تردد دانشجویی دریافت می کنند
  • شرط اخذ مهر تردد دانشجویی اعلام شد
  • اعلام شرط اخذ مهر تردد دانشجویی
  • رابطه تشکل‌های دانشجویی و دولت در ۱۴۰۲ بر چه مداری چرخید؟
  • مهلت دانشجویان برای ثبت تقاضای وام‌های دانشجویی اعلام شد
  • نشریه‌ای برای داستان کوتاه نداریم
  • آخرین مجله ساترا در سال ۱۴۰۲ منتشر شد