Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@06:37:29 GMT

دستگیری 10 نفر از عوامل ناآرامی ها در فارس

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۰۲۴۸

سردار رهام‌بخش حبیبی پنجشنبه 21 آذر گفت: در اغتشاشات هفته پایانی آبان، عده‌ای آشوبگر در شهرستان‌های کازرون و ممسنی اقدام به تخریب اموال عمومی و دولتی کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت پلیس فارس، وی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی پلیس امنیت در فارس، گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه 8 نفر از عوامل اغتشاشات کازرون و 2 نفر از این عوامل در ممسنی شناسایی شد و با هماهنگی دستگاه قضائی، این افراد طی 2 عملیات جداگانه دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی فارس گفت: امنیت مردم، خط قرمز پلیس است و خادمان مردم در انتظامی استان فارس با مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی و قاطع خواهند داشت.

پیش از این نیز فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری بیش از 20 عامل اغتشاشات و تخریب اموال عمومی در این استان خبر داده بود.

        

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری وکیل دادگستری به اتهام اخذ رشوه در کرج

سردارهداوند گفت: در پی وصول پرونده ای با موضوع دریافت رشوه یک نفر وکیل رسمی دادگستری از شخصی بابت حل پرونده ی حقوقی وی در دادگاه کرج ، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام تحقیقات لازم و محرز شدن جرم با دستور قضایی متهم را دستگیر کردند.

هداوند بیان کرد: متهم در بازجویی ها پس از مواجه با مستندات به جرم خود مبنی بر دریافت رشوه از شاکی پرونده به مبلغ ۳۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون ریال اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان البرزخاطرنشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی از عوامل تیراندازی شبانه در پارک خارستان بهبهان
  • دستگیری وکیل دادگستری به اتهام اخذ رشوه در کرج
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • دستگیری گروگانگیر با اقدام آنی پلیس
  • افزایش ۲۵ درصدی دستگیری سارق در پیرانشهر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳