Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروری رییس هیئت کشتی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: کاظم عقیلی به دعوت فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران برای سومین بار است که مسابقات بین المللی روز کودک قضاوت می‌کند.

او افزود: درقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی روز جهانی کودک در رده سنی نونهالان که از امروز در قزوین آغاز شده و ۲۲ آذرادامه دارد علاوه بر تیم‌های داخلی ۴ تیم خارجی نیز حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قضاوت داور جوان خراسان جنوبی در لیگ برتر کشور

قهوه چی رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: فرهاد فرهاد پور از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال به عنوان کمک داور مسابقه لیگ برتری پارس جنوبی جم و نفت مسجدسلیمان انتخاب شد.
او افزود: این دیدار جمعه بیست و دوم آذر ماه سال جاری به میزبانی ورزشگاه تختی بوشهر برگزار می‌شود.

کسب مقام سومی رشته پینگ پنگ 

چمنی بازیکن تیم پینگ پنگ خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ؛ گفت:حمیدرضا چمنی در مسابقات قهرمانی کشور ورزشکاران دیابت بیماران خاص کشور موفق به کسب نشان برنز شد.

او افزود: زهرا محمدزاده، علی اکبرزاده، رضا اشتری و حمیدرضا چمنی در این رقابت‌ها که به میزبانی جزیره کیش در حال برگزاری است نمایندگان استان در رشته‌های دارت، شطرنج و پینگ پنگ هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمنهای ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی،مدیر عامل نمایشگاه بین المللی بیرجند گفت: در این نمایشگاه شرکت کنندگانی از استان‌های خراسان رضوی،خراسان شمالی،خراسان جنوبی،مازندران و محلات گل و گیاهان، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

لشکری افزود: این نمایشگاه از ۳ تا ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی بیرجند برای علاقه‌مندان دایر است.

 

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی