Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@20:55:19 GMT

دبستان دخترانه « مهرگیتی » بندرپل افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۰۳۳۸

دبستان دخترانه « مهرگیتی » بندرپل افتتاح شد

دبستان دخترانه « مهرگیتی » با حضور سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، خیر مدرسه ساز، فرماندار و جمعی از مسئولان بندرخمیر در بندرپل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، دکتر « سید فخرالدین هاشمی »، سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در حاشیه این آیین اظهار کرد: دبستان دخترانه مهر گیتی با زیربنای 432 مترمربع در بندرپل ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به تشریح بخش های مختلف این پروژه پرداخت و افزود: این پروژه شامل دیوار ۱۶۰ متر طول، محوطه سازی دو هزار و 530 متر و آموزشی ۳۸۵ متر است.

 

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان گفت: این دبستان شش کلاسه دخترانه، گنجایش 240 دانش آموز را دارد.

 

وی افزو: دبستان دخترانه مهر گیتی با مشارکت موسسه مهرگیتی و نوسازی مدارس هرمزگان ساخته شده است.

 

گفتنی است؛ بندرپل از توابع شهرستان بندرخمیر استان هرمزگان و نزدیکترین راه آبی سرزمین مادر به جزیره است و در فاصله ۵۰ کیلومتری بندر شهید رجایی قرار دارد.

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مجلس اجلاس نماز سامانه فهما انتخابات قرآن کریم قرآن بودجه بندر پل افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان حمیدرضا خان محمدی در آئین افتتاحیه سالن‌های ورزشی جدید الاحداث استان هرمزگان اظهار داشت: قبل از اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرانه ورزش دانش آموزی استان هرمزگان سی و چهار صدم متر مربع بود و با اضافه شدن طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرانه ورزشی استان به پنجاه صدم متر مربع رسید.

وی افزود: با افتتاح پروژه‌های جدید ۲ هزار متر مربع به سرانه‌های ورزش دانش‌آموزی استان هرمزگان اضافه شد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، بیان کرد: پروژه اولی که امروز افتتاح شد در روستای تالار شهرستان میناب بود که با زیر بنای ۷۰۴ متر مربع و هزینه‌ای قریب به ۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گفته خان محمدی، دو پروژه ورزشی نیز در آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس افتتاح شد که در ابتدا سالن چند منظوره زمزم واقع در پیامبر اعظم این شهرستان با هزینه ۵۰ میلیارد در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: پروژه دوم نیز سالن ورزشی آیت الله صدر در مرکز شهر بندرعباس بود که با زیر بنای ۶۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال ساخته و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6081830

دیگر خبرها

  • تجهیز و نوسازی ۱۵۰ هکتار شالیزار آمل
  • حمایت کامل علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد | درخواست ویژه از آموزش و پرورش برای مدارس دخترانه!
  • رویکرد نوسازی مدارس تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • تجهیز و نوسازی ۱۵۰ هکتار از شالیزار‌های آمل
  • راه اندازی مدرسه اوتیسم در اردبیل
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • ساخت مدرسه ۶ کلاسه در صالح شهر گتوند