Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@16:42:46 GMT

طرح انتقال آب دریای عمان به سه استان شرقی کشور

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۰۳۹۰

معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: طرح انتقال آب دریای عمان به سه استان شرقی کشور(سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان شمالی) با حضور مسئولان استانی و کشوری هفته آینده اجرایی می‌شود.

رحمدل بامری روز پنجشنبه در شورای اداری چابهار اظهار داشت: انتقال آب به سه استان شرقی کشور از آرزوهای دیرینه مردم این دیار بود که امیدواریم هر چه سریعتر تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: چابهار با توجه به جایگاهی که دارد باید طرح‌های نیمه تمام ورزشی نظیر سالن‌های ورزشی و زمین کریکت آن تکمیل شود و وزیر ورزش نیز قول‌هایی برای تکمیل این طرح‌ها تا پایان سالجاری داده‌اند.

رییس شورای اداری چابهار با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد شور انتخاباتی وظیفه مردم و مسوولان در این شهرستان است و باید همه‌ی اقشار از جمله روحانیان، معتمدان و امامان جمعه وجماعات برای حضور مردم در انتخابات تلاش کنند.

وی بیان کرد: حضور مردم در صحنه می‌تواند دشمنان را برای همیشه ناامید کند و این تلاش آنها از ۴۰ سال گذشته تاکنون ادامه دارد.

بامری تصریح کرد: بیش‌از ۷۵ جرم و تخلف انتخاباتی متوجه داوطلبان و مسوولان است که باید رعایت کنند تا مجبور به برخورد با این افراد نشویم.

وی بر مشارکت حداکثری، دشمن شکن، رعایت قوانین و سلامت انتخابات تاکید کرد و افزود: پیشگیری از جرم وظیفه مسوولان است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان به کلنگ زنی فرودگاه چابهار، آغاز عملیات اجرایی حاشیه نشینی و ساخت شهر جدید تیس اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های بازارچه مرزی ریمدان نیز در حال آماده سازی است و بزودی شاهد توسعه این مرز خواهیم بود.

وی ادامه داد: لایروبی بندرصیادی بریس در حال کار است و امیدواریم با تخصیص اعتبار هر چه سریعتر تکمیل شود.

بامری اظهار داشت: تکمیل لایروبی بنادر صیادی موجب خوشحالی صیادان می‌شود و بیش‌از ۷۰۰ شناور صیادی می‌توانند کار صید را انجام دهند.

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهروز رحیمی در استانداری آذربایجان شرقی، اظهار داشت: خوشبختانه در دولت مردمی و تا کنون بیش از سه هزار پروژه بهداشتی با رویکرد تقویت ساختار شبکه بهداشت کشور با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار تکمیل و وارد چرخه خدمت رسانی شده است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی با اشاره به تبدیل وضعیت حدود ۷۰ هزار نفر با استفاده از ظرفیت قانون ایثارگران و جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در این مدت همچنین تلاش کردیم تا دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی سنگین، سرمایه‌ای و با تکنولوژی بالا را به منظور تسهیل دسترسی مردم به خدمات در کشور توزیع کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از استان آذربایجان شرقی به عنوان استان پیشتاز جهاد سازندگی در عرصه نظام سلامت نام برد و گفت: در دانشگاه علوم پزشکی تبریز عقلانیتی حاکم است و در منظر ما جهاد سازندگی در این استان وجود دارد و مردم متوجه خواهند شد که چه اقداماتی در این مدت انجام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خط انتقال طرح آبرسانی به گرمسار راه اندازی شد
  • دریای مواج با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی، ۳۰ فروردین
  • امداد و نجات جاسک ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی را در دریای عمان نجات داد
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است
  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان