Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرآنلاین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی که تا مرز ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نیز پیشروی کرده بود، امروز با عقب نشینی آشکاری به محدوده ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان وارد شد.

 بر این اساس هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به قیمت ۴ میلیون و ۴۸۱ هزار تومان فروخته می‌شود که در قیاس با آخرین قیمت‌های دیروز کاهشی برابر با ۶۵ هزار تومان را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز به قیمت ۴ میلیون و ۴۳۵ هزار تومان فروخته می شود که کاهشی ۱۱۰ هزار تومانی را نشان می دهد.

 نیم سکه نیز با کاهش ۵۰ هزار تومانی به ۲ میلیون و ۴۲۲ هزار تومان فروخته می‌شود. ربع سکه نیز به قیمت یک میلیون و ۵۲۲ هزار تومان در بازار عرضه شد به این ترتیب ربع سکه نیز کاهشی ۵۰ هزار تومانی نسبت به دیروز نشان روبروست. قیمت سکه گرمی نیز برابر با ۹۱۱ هزار تومان است که ریزشی ۱۰ هزار تومانی را در قیاس با روز گذشته تجربه کرده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش قیمت حدود هفت هزار تومانی ۴۵۰ هزار تومان فروخته می شود.

 هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۴۷۳ دلار قیمت خورده است.

223223

کد خبر 1330435

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سکه و طلا بازار طلا و ارز بازار جهانی طلا باشگاه استقلال آندره استراماچونی ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم موسیقی ایران و آمریکا محیط زیست وزارت بهداشت دلار بارش برف باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ترکید؟

خبرآنلاین نوشت: بررسی‌ها در بازار نشان می‌دهد که قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار، ریزش حدود ۸ هزار تومانی را تجربه کرد و به ۳ میلیون و ۷۲۶ هزار تومان رسید. هر مثقال طلا نیز با کاهش ۶۷ هزار تومانی، در قیمت ۱۶ میلیون و ۱۱۲ هزار تومان قرار گرفت.

کاهش قیمت‌ها در بازار طلا از روز یک‌شنبه آغاز شد؛ به طوری که هر گرم طلای ۱۸عیار از حدود ۳ میلیون و ۸۷۹ هزار تومان به ۳ هزار و ۷۲۶ هزار تومان کاهش یافت. این یعنی در دو روز گذشته هر گرم طلای ۱۸عیار افت ۱۵۳ هزار تومانی را تجربه کرده است.

قیمت سکه امامی هم در بازار تهران طی یک روز گذشته ۸۰۲ هزار تومان افت کرد و به ۴۳ میلیون و ۶۸۱ هزار تومان رسید. اما کاهش قیمت سکه در حالی اتفاق افتاد که روز شنبه قیمت آن تا سطح ۴۵ میلیون و ۴۹۳ هزار تومان هم بالا رفته بود. در همین دو روز گذشته، سکه کاهش یک میلیون و ۸۱۲ هزار تومانی را تجربه کرده است.

بنا به این گزارش، دیروز در بازار نیم سکه ۷۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۹۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت. بر همین اساس، نیم‌سکه به قیمت ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه به قیمت ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه گرمی به قیمت ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید. حباب سکه امامی نیز با کاهش ۲۲۵ هزار تومانی، تا ۶ میلیون و ۶۹۲ هزار تومان کاهش یافته است.

در همین رابطه، محمد کشتی‌آرای، رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر درباره وضعیت بازار طلا و سکه گفته است: رو یک‌شنبه بعد از التهابات اول صبح بازار و روند صعودی قیمت‌ها، با شروع دادوستد‌ها و معاملات بازار طلا و ارز با سیر نزولی همراه شد.

وی با اشاره به افزایش ۵ دلاری قیمت جهانی طلا در روز گذشته، عنوان کرده است: با این حال با تعدیل قیمت ارز نسبت به دیروز و کاهش حدودا ۶ هزار تومانی دلار، طلا و سکه نیز در بازار کاهشی شده است.

این فعال بازار طلا ادامه داد: صبح روز یک‌شنبه دلار ۷۰ هزار تومان هم شده بود ولی هم اکنون در کانال ۶۴ و ۶۵ هزار تومان در معامله است.

این فعال بازار طلا در عین حال پیش بینی کرده است در روز‌های آینده حباب سکه کاسته شود؛ چراکه دادوستد‌ها و معاملات بازار که روز یک‌شنبه تقریبا متوقف شده بود، امروز از سر گرفته شده و بازار به ثبات رسیده است.

tags # قیمت سکه ، قیمت طلا سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • زلزله در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ترکید؟
  • زلزله در بازار طلا و سکه؛ حباب سکه ترکید؟
  • جزئیات اولین حراج سکه در سال جدید/ ۷۲۱۸ سکه فروخته شد
  • جزئیات اولین حراج سکه در سال جدید/ ۷۲۱۸ سکه فروخته شد+قیمت
  • قیمت سکه و طلا باز هم ریخت/ سکه ۱.۶ میلیون تومان ارزان شد
  • ریزش سنگین قیمت‌ها در بازار طلا و سکه
  • قیمت این خودرو ۸۰ میلیون تومان ریخت
  • ریزش قیمت سکه و طلا/ نرخ سکه نسبت به صبح ۲ میلیون تومان کاهش یافت
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۶ فروردین ۱۴۰۳؛ محبوب‌ترین گوشی بازار با چه قیمتی فروخته می‌شود؟
  • افزایش قیمت طلا و سکه در بازار؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت‌ها