Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: استان دارای ۱۱ زورخانه ثبت شده در سامانه ثبت ورزشکاران، مربیان، مرشدان و زورخانه‌های کشور است.

سید علی کریمی در مجمع انتخاباتی ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان که با حضور مجتبی جوهری رئیس فدراسیون این ورزش برگزار شد با اشاره به پیشینه و سابقه ورزش باستانی و زورخانه‌ای، اظهار کرد: ورزش باستانی درکل کشور جایگاه و منزلت خاص را نسبت به سایر ورزش‌ها دارد و با توجه به افتخاراتی که نام‌آوران این ورزش به دست آورده‌اند مایه مباهات و افتخار ما در استان است به‌طوری‌که در استان شهدای بزرگی در ورزش پهلوانی داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از زحمات چهارساله رئیس قبلی هیئت زورخانه‌ای استان،خلاء و حلقه مفقوده ورزش کشور را علمی بودن آن دانست و تصریح کرد: با اینکه ورزش پهلوانی یک رشته ورزشی سنتی است ولی سیاست‌های کلانی در سطح فدراسیون به وجود آمد که در راستای این سیاست‌ها یک برنامه علمی در این ورزش پایه‌ریزی و به تبع آن در شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی نیز به‌درستی اجرا شد.

کریمی اضافه کرد: ورزش باستانی در استان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که اعتقادداریم اگر این سیاست‌های مدنظر فدراسیون در این استان به‌درستی اجرا شود می‌تواند استان را به یکی از پایگاه‌های مهم قهرمانی در این رشته تبدیل کند.

در پایان این مجمع اکبر سهیلی با کسب 11 رای از مجموع 15 رای ماخوذه برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی لرستان انتخاب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی زورخانه اداره ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمان زیادی تا واگذاری 85 درصد سهام پرسپولیس و استقلال باقی نمانده، یک سوال همچنان پیش روی هواداران این دو تیم قرار دارد: آیا بعد از واگذاری وزارت همچنان در هیئت مدیره سهم خواهد داشت؟

شروین اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش این موضوع را رد می‌کند و اعتقاد دارد که وزیر ورزش نیز ترجیح می‌دهد مالکان جدید این دو باشگاه، آنهارا اداره کنند و وزارت حتی نقشی در هیئت مدیره هم نداشته باشد.

او در این باره گفت: اجازه بدهید واگذار شود و بعد کارها طبق مقررات و ضوابط پیش برود. همانطور که آقای دکتر هاشنی هم بارها گفته‌اند، وزارت ورزش دنبال تیم‌داری و باشگاه‌داری نیست، به خصوص در این دوره. ما دنبال این نیستیم که در هيئت باشیم و در مسائل دخالت کنیم. ما به عنوان وزارت ورزش ناظر هستیم و این تاکیدی است که وزیر محترم ورزش به آن اعتقاد دارند و می‌گوید موضوع ورزش را باید خود ورزشی‌ها حل کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش
  • بازگشایی گود زورخانه پایگاه پدافند هوایی کیش
  • ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • «گود و ماه» در ۱۸ زورخانه شهر اصفهان اجرا شد
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر