Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امامی رئیس حوزه قضایی چهاردانگه از تخریب و قلع و قمع ۱۰۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در قریه شمس آباد خبرداد. تاریخ انتشار: 12:37 - 21 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۲۹۳ رئیس حوزه قضایی چهاردانگه درگفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: ۱۰۰مورد تخریب شامل فنس و دیوار و پرچین، تفکیک اراضی به وسیله پرچین‌های تفکیکی، محوطه سازی، بنا‌های غیرمجاز، آلاچیق، تانکر‌های غیرمجاز، کرسی چینی، نصب درب‌های غیرمجاز و سایر مصادیق تغییر کاربری غیرمجاز در منطقه قریه شمس آباد انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   
وی گفت: در همین راستا و در اجرای دستورات تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون موضوعه و دستورات صادره شهرداری و جهاد کشاورزی و همکاری نیروی انتظامی مساحت حدودا ۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی به صورت یکپارچه سازی توسط عوامل اجرایی آزاد سازی و به عرصه کشاورزی اعاده شد.    
رئیس دادگاه عمومی بخش چهاردانگه در ادامه عنوان کرد: تخریب‌های فوق با صدور ۴ مورد دستور قضایی با حضوردستگاه‌های متولی، عوامل انتظامی، حضور نماینده دادگاه و همچنین عوامل اجرایی شهرداری و مدیریت جهاد کشاورزی اسلامشهر انجام شد.   بیشتر بخوانید: تخریب ۳۵ فقره مستحدثات غیرمجاز در حوزه راه و شهرسازی/ بیش از چهار میلیون متر مربع از اراضی ملی آزادسازی شد
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاربری غیرمجاز ساخت و ساز غیرمجاز اراضی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۲۵ بنای غیرمجاز در اراضی شهرستان قزوین

مجتبی حسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: با تخریب و قلع و قمع ۲۵ بنا‌ی غیرمجاز بالغ بر۵۸هزار مترمربع از اراضی کشاورزی روستا‌های شینقر و میانبر از توابع بخش مرکزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

وی اظهار داشت: در راستای جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و احکام قضایی قطعیت یافته اجرا شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: بنا‌های غیر مجاز شامل احداث ساختمان، محوطه سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دادستان، یگان حفاظت اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان قزوین، نیروی انتظامی و عوامل شهرداری اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قلع و قمع ۲۵ بنای غیرمجاز در اراضی شهرستان قزوین
  • اجرای حکم تخریب ساخت و ساز در برخوار
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • عوامل ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد دستگیر شدند
  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد