Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ بهروزی فرمانده پلیس راه شمال استان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گفت:  طرح زمستانی ترافیکی پلیس راه‌های استان با همکاری ۱۸ ادارات همیار پلیس در جاده‌های استان برای پیشگیری و کاهش وقوع تصادفات و تخلفات رانندگی اغاز شده است

او گفت: عمده هدف ما در اجرای این طرح زمستانی ۳ موضوع با محوریت برقراری امنیت ترافیکی تسهیل در سفر و برقراری ایمنی رانندگی در جاده‌ها اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد:ما با تمام نیرو‌های انسانی و تجهیزاتی که در اختیار داریم در طول این طرح خدمات را به مردم ارائه میکنیم و تمام خواسته ما از مردم همیاری و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است که با این انسجام و یاری مردم بتوانیم در اجرا و کاهش امار وقوع تخلفات و تصادفات موفق باشیم.

او در خصوص طرح همیاران پلیس نیز از اجرای طرح جدیدی در سطح کشور اطلاع داد و گفت: علاوه بر نیرو‌های پلیس که با لباس مبدل به عنوان پلیس نا محسوس در سطح جاده‌های استان حضور دارند از کارمندان دولت هم که تعامل همکاری با پلیس دارند به عنوان همیار پلیس با ما همکاری میکنند که از قبل به ان‌ها اموزش‌های مربوطه ارائه شده است.

او گفت: از سایر افرادی هم که خواستار همکاری با ما هستند دعوت میشود تا به اموزش پلیس راه شمال مراجعه و مراتب مربوطه را طی کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدیدفعالیت سامانه بارشی وناپایداری‌های محلی سیستان وبلوچستان

به گزارش جام جم آنلاین،مدیر کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت:از بعد ظهر فردا تا شب پنج شنبه ، برای شهرستان‌های زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، لاشار، دلگان، ایرانشهر، سرباز، سراوان، گلشن، مهرستان، سیب و سوران، بمپور، راسک، قصرقند، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه شهرستان‌های فنوج، نیکشهر و ارتفاعات شمالی سواحل در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه در ساعت بعد ظهر و شب پیش‌بینی شده است.
حیدری توصیه کرد: از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری شود ، از محصولات کشاورزی محافظت شود. از چرای دام در مناطق مرتفع و فعالیت‌های کوهنوردی خودداری و در تردد‌های جاده‌ای و دریایی احتیاط شود و مدیریت آب سد‌ها انجام شود و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی بارندگی به بناهای تاریخی سیستان‌وبلوچستان
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • اعزام زائران حج عمره سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • تشدیدفعالیت سامانه بارشی وناپایداری‌های محلی سیستان وبلوچستان
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان