Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محمدحسین کنعانی‌زادگان در مورد پیروزی دشوار پرسپولیس مقابل گل‌گهر در هفته چهاردهم لیگ برتر، مدعی شدن دوباره سرخپوشان، شایعاتی که در مورد پرسپولیس وجود دارد، سرنوشت سرمربی جدید تیم ملی و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

 

اول در مورد بازی با گل‌گهر صحبت کن، چرا اکثر تیم‌ها مقابل پرسپولیس دفاعی بازی می‌کنند؟
بیشتر تیم‌ها مقابل پرسپولیس که قهرمان سه سال گذشته ایران است دفاعی بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته سبک کالدرون هم طوری است که تیم‌های مقابل ما مجبور می‌شوند عقب بنشینند. خدا را شکر که با صحبت‌های کالدرون که بین دو نیمه انجام داد سه امتیاز بازی را گرفتیم.

 

کالدرون بین دو نیمه در رختکن چه گفت که شرایط بازی در نیمه دوم عوض شد؟
بالاخره کالدرون نیمه مربیان را برد. او گفت که بازیکنان کناری ما چطور بازی کنند که بتوانیم به گل و پیروزی برسیم.

 

پرسپولیس با این سه امتیاز و یک بازی کمتر عملا مدعی شد.
واقعا پیروزی مقابل گل‌گهر از نان شب واجب‌تر بود. خوشحالم که با کمک هواداران عزیزمان توانستیم مدعی شویم. ما هرچه داریم از هواداران است.

 

حالا فکر می‌کنی پرسپولیس امسال شانسی برای قهرمانی دارد؟
صددرصد شانس قهرمانی در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا داریم. روزی که دور هم جمع شدیم همه هدف‌مان قهرمانی در همه مسابقات بود.

 

آیا قهرمانی نیم‌فصل برای پرسپولیس مهم است؟
درست است که به قهرمان نیم‌فصل جام نمی‌دهند، اما برای ما به عنوان تیم پرسپولیس مهم است تحت هر شرایطی صدر جدول باشیم و به قهرمانی برسیم.

 

در مورد قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم صحبت کن.
بر خلاف اینکه خیلی‌ها می‌گویند در گروه آسانی قرار داریم، اما همه همگروه‌های ما تیم‌های اول و دوم جدول کشور خودشان هستند و این یعنی کار ما بسیار سخت است. البته خودمان هم می‌دانیم با وجود این هواداران هر کاری می‌توانیم انجام دهیم.

 

باتوجه به تصمیم کالدرون چند بازی تو، شجاع و حتی سیدجلال نیمکت‌نشین می‌شوید، خیلی‌ها که دنبال حاشیه‌سازی برای پرسپولیس هستند می‌گویند از جمع سه مدافع میانی هرکسی که نیمکت‌نشین می‌شود ناراحت است، این مسئله درست است؟
بالاخره برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس همیشه حاشیه درست می‌کنند. خدا را شکر آنقدر در تیم ما یکدلی و صمیمیت وجود دارد که اصلا این حرف‌ها نیست. واقعا نیمکت‌نشینی در پرسپولیس هم افتخار است. ما به این حاشیه‌ها توجهی نمی‌کنیم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. تمام تلاش ما این است که فقط هواداران را خوشحال کنیم.

 

در مورد تیم ملی هم صحبت کن، ویلموتس رفتنی شده و هنوز سرمربی جدید تیم ملی هم انتخاب نشده.
خب هر روز شاهد این هستیم که یک گزینه به گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی اضافه می‌شود که هیچکدام هنوز قطعی نشده. من امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد به نفع تیم ملی باشد و سرمربی تیم ملی هم به زودی معرفی شود.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: محمدحسین کنعانی زادگان گل گهر سیرجان بازیکن پرسپولیس کالدرون پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!

یورگن لوکادیا در لیگ دو اسپانیا به نیمکت نشین محض تبدیل شده است.

طرفداری | یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی که زمانی در تیم پرسپولیس می‌درخشید، این روزها در لیگ دو اسپانیا نیمکت‌نشین شده و دوران نزولی خود را سپری می‌کند.

لوکادیا که به دلیل رفتارهای غیرحرفه‌ای و به بهانه‌های واهی از پرسپولیس جدا شد، در حال حاضر در تیم دپورتیوو آموریبیتا بازی می‌کند. او که زمانی یکی از مهاجمان کلیدی سرخپوشان بود، در این تیم به نیمکت‌نشین محض تبدیل شده و در ۶ بازی اخیر این تیم تنها ۱۷ دقیقه مقابل لگانس به میدان رفته است.

عملکرد ضعیف لوکادیا در تیم آموریبیتا نشان‌دهنده افت شدید او در سطح باشگاهی است. مهاجمی که زمانی با گل‌های حساس خود برای پرسپولیس، هواداران این تیم را به وجد می‌آورد، این روزها حتی در لیگ دو اسپانیا که سطح کیفی پایین‌تری نسبت به لیگ ایران دارد، نیمکت‌نشین شده است.

این موضوع یادآور تلاش‌های نافرجام لوکادیا برای بازگشت به پرسپولیس است. او که به دلیل فسخ یکطرفه قراردادش توسط فیفا محکوم به پرداخت غرامت به این باشگاه شده بود، قصد داشت با بازگشت به پرسپولیس، هم خسارت مالی خود را جبران کند و هم برای فصل بعد قرارداد جدیدی ببندد.

اما باشگاه پرسپولیس با توجه به عملکرد ضعیف لوکادیا در تیم‌های قبلی و همچنین رفتارهای غیرحرفه‌ای او، تمایلی به بازگشت این مهاجم هلندی نشان نداد.

حالا لوکادیا که زمانی یکی از ستاره‌های لیگ برتر ایران بود، در سراشیبی سقوط قرار گرفته و باید منتظر ماند و دید که آیا او می‌تواند دوباره به دوران اوج خود بازگردد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگا دو
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تداوم صدرنشینی آپوئل در شب نیمکت‌نشینی مهری
  • سوال‌های بی‌جواب درباره سرلک در ملوان 
  • نیمکت‌نشینی عجیب سرباز پرسپولیسی‌ها
  • سوال های بی جواب درباره سرلک در ملوان
  • حلالی: مسائل حاشیه‌ای زیبایی فوتبال را گرفته است
  • مدیرعامل نفت آبادان: حرف کمالوند درست است، نیاز به معجزه داریم/همه بازی‌ها برای ما مثل بازی با پرسپولیس است