Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-19@02:08:05 GMT

عضو شورای شهر تبریز درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۰۶۳۸

عضو شورای شهر تبریز درگذشت

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در سن ۶۷ سالگی درگدشت.

جمال بیک زاده، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز در گفت‌وگو با ایمنا، خبر درگذشت محمد اشرف‌نیا، را در بامداد امروز تایید کرد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز پیش از عضویت در شورا، سرپرستی استانداری آذربایجان شرقی، معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی، شهرداری کلانشهر تبریز، شهرداری ارومیه و شهرداری خوی را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است روز گذشته نیز خبر درگذشت این جانبازان سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس توسط برخی رسانه‌های محلی منتشر شده بود که این خبر تکذیب شده بود.

کد خبر 400825

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر تبریز تبریز شوراي شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به بیش از یک هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت در قم

زینب عبداللهی، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم، عصر یکشنبه در ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد با اشاره به واگذاری زمین به بیش از یک هزار نفر از متقاضیان طرح جوانی جمعیت در بخش‌های مختلف استان گفت: در آیین نامه داخلی وزارت راه‌وشهرسازی نیز به ممنوعیت واگذاری زمین به ساکنان غیربومی اشاره شده‌است.

 وی در عین حال تصریح کرد: ما حتی برای واگذاری زمین به ساکنان بومی نیز مسئله داشته‌ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجرای بزرگ‌ترین فرش‌گل تبریز در میدان آذربایجان
  • واگذاری زمین به بیش از یک هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت در قم
  • شهرداری دهبکریِ بم افتتاح شد
  • ۱۶ دستگاه تنفسی آتش نشانی به شهرداری‌های خراسان جنوبی اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۶ دستگاه تنفسی آتش نشانی به شهرداری‌های خراسان جنوبی
  • اختصاص ۱۶ دستگاه تنفسی آتش‌نشانی به شهرداری‌های خراسان جنوبی
  • تأمین ۱۶ دستگاه تنفسی آتش نشانی برای خراسان جنوبی
  • اعتبار ۲ هزار و ۶۰۰ میلیاردی برای شهرداریهای آذربایجان شرقی
  • بودجه ۹ هزار میلیارد ریالی شهرداری مراغه در سال ۱۴۰۳
  • ۲۵ اسفند به نام روز شهردارثبت شود