Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@22:21:35 GMT

اصناف آسیب دیده در اغتشاشات حمایت می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۰۶۷۵

اصناف آسیب دیده در اغتشاشات حمایت می‌شوند

البرز- رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک مرکز استان البرز با اشاره به حمایت از فروشگاه های آسیب دیده در مرکز تجاری گلشهر گفت: ضمن حمایت از تمامی فروشگاه های آسیب دیده بدون شک با تمام توان پیگیر مطالبات آن دسته از کسبه که به دنبال اغتشاشات اخیر متحمل خسارت شده اند هستیم.

میراسماعیل صدیق در گفگتو با قدس آنلاین اظهار کرد: دولت قول حمایت از تمامی اصناف آسیب دیده در سراسر کشور را داده و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز با اعطای وام با سود ۴ درصد به دنبال بازگرداندن صنوف خسارت دیده به بازار کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اهدای تقدیرنامه به مراکز عرضه پوشاک ایرانی در کرج خبرداد و گفت: از عرضه کنندگان محصولات داخلی تقدیر کرده ایم که امید است تا با این قبیل فعالیت های تشویقی بیش از پیش به سمت استفاده از کالای ایرانی حرکت کنیم.

وی از حضور کارخانه های تولیدی البرز در نمایشگاه توانمندی های تولید پوشاک تهران خبرداد و گفت: ۵ واحد کارخانه تولیدی از استان البرز در این نمایشگاه حضور داشتند که باردیگر توانمندی و ظرفیت خود را درعرصه ملی به نمایش گذاشتند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز پوشاک کالای ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۴۹۲ نیروی کار غیرمجاز خارجی در البرز شناسایی شدند

سیروس دهقان شیری با تاکید بر تشدید نظارت‌ها و برخورد قانونی باکارفرمایان متخلف در استان البرز، گفت: براساس مفاد قانون کار، اتباع خارجی که فاقد کارت کار باشند، اجازه اشتغال در اصناف و واحد‌های تولیدی استان را نداشته و در صورت مشاهده بکارگیری، کارفرمای آنها متخلف شناخته شده و مشمول جریمه و حبس خواهند بود.

وی با اشاره به اجرای یک هزار و۶۵۳ مورد گشت های مشترک بازرسی کار در سال گذشته انجام شد، ادامه داد: طرح های نظارتی برای شناسایی و جمع آوری نیروی کار غیرمجاز خارجی در البرز ادامه دارد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی البرز بیان کرد: دراین زمینه ۱۵۱ کارفرمای متخلف به مراجع قضایی معرفی شده و ۸۹۸ نیروی کار ایرانی در سال ۱۴۰۲ جایگزین اتباع خارجی غیرمجاز در واحدهای تولیدی و صنعتی شدند.
دهقان شیری گفت: کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی، نسبت به استعلام و درخواست پروانه کار برای نیروهای خارجی مورد نیاز خود اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تلاش بامدادی پرسنل امور برق شهرستان راسک و سرباز جهت اصلاح شبکه های برق آسیب دیده ناشی از سیلاب
  • شناسایی بیش از ۲ هزار نیروی کار خارجی غیر مجاز در البرز
  • واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند
  • سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی فرصتی برای نظام پوشاک است
  • ۲ هزار و ۴۹۲ نیروی کار غیرمجاز خارجی در البرز شناسایی شدند
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • امامی: حدود ۵/۵ درصد از مصرف فرهنگی خانواده ایرانی، پوشاک است
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد