Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی علیخانی در جلسه بررسی وضعیت تملک واحدهای صنعتی بدهکار توسط بانکها که روز پنجشنبه در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: در شرایطی که با تشدید تحریم ها واحدهای صنعتی دچار چالش های جدی شده اند عزم مدیران استانی باید همراهی برای عبور از بحران باشد.

وی افزود: در سالهای اخیر متاسفانه به دلیل افزایش مشکلات صنایع برخی از واحدهای تولیدی به دلیل بدهی نتوانستند تعهدات خود را انجام دهند و برخی از واحدها به تملک بانکهای طلبکار درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیخانی یادآورشد: در حال حاضر تعداد ۶۸ واحد صنعتی به دلیل بدهی به تملک بانکها درآمده که با تشکیل جلسات مختلف توانستیم تعداد ۳۰ واحد را به سرمایه گذار جدید واگذار کرده و یا به صاحبان قبلی بازگردانیم.

مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری قزوین بیان کرد: با مصوبه اخیر دولت مقرر شده نسبت به واگذاری واحدهای تملک شده توسط بانکها با ۳۰ درصد زیر قیمت کارشناسی به صاحبان قبلی اقدام شود که ما نیز در استان همه تلاش خود را بکار می گیرم تا این مصوبه با جدیت عملیاتی شود.

در این جلسه ۱۵ تن از صاحبان واحدهایی که به دلیل مشکلات بانکی و بدهی در تملک بانکها هستند با حضور در جلسه مشکلات خود را مطرح کردند که برای آنها تصمیم گیری شد.

کد خبر 4795953

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی علیخانی استانداری قزوین رونق تولید انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف یاسوج ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس بیرجند شهرکرد ویروس آنفلوانزا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه ضمن بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد، گزارشی از مشکلات صادرات غیر نفتی واحد‌های تولیدی استان توسط مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری ارائه شد.


این جلسه به ریاست رئیس‌کل دادگستری استان و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و اعضای این ستاد در محل سالن کنفرانس اتاق بازرگانی، معادن و کشاورزی استان برگزار شد.


در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص مشکلات صادرات غیر نفتی واحد‌های تولیدی استان توسط مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری، مسائل و مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان از قبیل شرکت میعاد سرام سپهر ایساتیس و شرکت تعاونی تولیدی نرگس پلیمر میبد باهدف احیای حفظ اشتغال و ایجاد اشتغال جدید مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع موانع حقوقی و قضایی این واحد‌ها اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • راه‌اندازی واحد کاریابی در خانه کارگر آذربایجان غربی