Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  در همایش شبکه بانکی یاور توانمندسازی اقتصادی نیازمندان، گفت: براساس برنامه ششم توسعه سالانه باید ۱۰۰ هزار اشتغال توسط دستگاه‌های حمایتی در کشور باید ایجاد شود که ۷۰ هزار اشتغال از این تعداد سهم کمیته امداد و ۳۰ هزارفرصت سهم بهزیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او تصریح کرد: پارسال ۱۴۸ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد شد و در سال ۹۶ نیز ۱۷۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به آمار امسال کمیته امداد در زمینه اشتغال‌زایی و اعطای تسهیلات، گفت: ۹۲ هزار اشتغال در این حوزه با پرداخت تسهیلات ۲۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی ایجاد شده است. با توجه به شرایط اقتصادی امروز کشور باید حمایت خود از تسهیلات خانگی و خرد را افزایش دهیم.   بختیاری افزود: از محل اعتبارات اشتغال روستایی نیز با پرداخت ۱۳ هزار میلیارد ریال تعداد ۳۰ هزار اشتغال در کشور ایجاد شده است.

او تصریح کرد: در حال حاضر نیز براساس آمار‌های موجود، ۷۵ هزار طرح اشتغال منتظر پرداخت تسهیلات هستند که امیدواریم بانک‌ها در این زمینه همکاری داشته باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: بیش از ۷۰ هزار دانشجو و ۳۷۵ هزار دانش آموز در سراسر کشور از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) برخوردار هستند.   انتهای پیام// ز.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی فرصت شغلی تسهیلات اشتغالزایی اشتغال روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل علیرضا حسین‌نژاد با اشاره به سیاست و برنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) برای استقلال مالی خانواده‌های زیرپوشش اظهار کرد: با پرداخت تسهیلات بانکی اشتغال‌زا و زمینه‌سازی برای اجرای طرح‌های اقتصادی زمینه استقلال مالی خانواده‌ها و رسیدن به مرز خودکفایی آنها فراهم شده است.
وی اضافه کرد: مدت زمان رسیدن به مرز خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش ۱۸ ماه پس از دریافت تسهیلات خودکفایی است و در صورتی که درآمد ماهانه خانوار برابر حقوق ماهانه تعیین شده قانون کار باشد، خانوار زیرپوشش به مرز خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد مقدس خارج می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل (ره) زیربنای خودکفایی اقتصادی خانواده‌های زیرپوشش را توانمندسازی فکری و فرهنگی اعلام کرد و افزود: کمیته امداد استان اقدامات لازم در این زمینه را انجام می‌دهد.
حسین‌نژاد گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته برای خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش از سوی دیگر شاهد استمرار ورودی و پذیرش خانواده‌های جدید در کمیته امداد امام خمینی استان هستیم.
وی تصریح کرد: طرح خودکفایی کمیته امداد امام خمینی در هیچ شرایطی مانع از بهره‌مندی خانواده‌های فقیر و کم‌توان مالی از حمایت‌های این نهاد مقدس نیست.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری